Follow
Magdalena  Ankiel
Title
Cited by
Cited by
Year
Innowacje w opakowalnictwie
A Korzeniowski, M Ankiel-Homa, N Czaja-Jagielska
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011
502011
Wartość komunikacyjna opakowań jednostkowych
M Ankiel-Homa
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012
442012
Opakowanie jednostkowe w działaniach marketingowych przedsiębiorstw
J Szymczak, M Ankiel-Homa
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań, 2007
402007
Possible applications of metal nanoparticles in antimicrobial food packaging
R Dobrucka, M Ankiel
Journal of food safety 39 (2), e12617, 2019
362019
Komercjalizacja produktów żywnościowych
B Sojkin, M Ankiel-Homa, M Małecka, S Michalak, T Olejniczak, ...
PWE, Warszawa, 2012
232012
Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
M Ankiel, A Kuczyńska
Studia Ekonomiczne 330, 7-15, 2017
152017
Opakowanie jednostkowe produktów jako narzędzie komunikacji rynkowej
J Szymczak, M Ankiel-Homa
Marketing i rynek, 16-20, 2007
152007
The role of labels and perceived health risk in avoidable food wasting
M Ankiel, U Samotyja
Sustainability 12 (20), 8725, 2020
112020
Opakowania kosmetyków-aspekty towaroznawcze i marketingowe
M Ankiel-Homa, N Czaja-Jagielska, P Malinowska
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2014
102014
Packaging as a source of information on the product in food purchasing decisions: The case of Poland
M Ankiel, B Sojkin, M Grzybowska-Brzezinska
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2020
92020
Innowacje w opakowalnictwie, Wyd
A Korzeniowski, M Ankiel-Homa, N Czaja-Jagielska
Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 2011
92011
Praktyczne metody pomiaru satysfakcji klientów
T Obejniczak, M Ankiel-Homa
Marketing w praktyce, 25-29, 2004
92004
Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności
M Ankiel, M Grzybowska-Brzezińska
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 31-44, 2020
82020
Wartość informacyjna opakowań kosmetyków jako determinanta decyzji nabywczych konsumentów
M Ankiel, B Sojkin
Handel Wewnętrzny, 296-306, 2018
82018
Determinanty wartości informacyjnej opakowań jednostkowych produktów kosmetycznych
M Ankiel, M Walenciak
Opakowanie, 2016
82016
Behaviors of young consumers in a virtual environment on the example of the fashion industry
M Stachowiak-Krzyżan, M Ankiel
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 53 (1), 2019
72019
Suplementy diety w decyzjach nabywczych konsumentów
B Tyrakowska, M Swirska, M Ankiel-Homa
Żywienie Człowieka i Metabolizm 1 (36), 78-84, 2009
72009
Informative value of packaging as a determinant of food purchase
M Ankiel, M Grzybowska-Brzezińska
Marketing of Scientific and Research Organizations 36 (2), 31-44, 2020
62020
Innowacje w opakowalnictwie
M Ankiel-Homa, N Czaja-Jagielska, A Korzeniowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2011
62011
Consumer opinions on the causes of food waste—demographic and economic conditions
M Ankiel, U Samotyja
Marketing of Scientific and Research Organizations 42 (4), 75-96, 2021
52021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20