Obserwuj
Dobrosława Mruk-Tomczak
Dobrosława Mruk-Tomczak
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Qualitative research on solving difficulties in maintaining continuity of food supply chain on the meat market during the COVID-19 pandemic
A Zielińska-Chmielewska, D Mruk-Tomczak, A Wielicka-Regulska
Energies 14 (18), 5634, 2021
262021
Komunikacja oferty edukacyjnej uczelni wyższej w świetle potrzeb kandydatów na studia
S Michalak, D Mruk-Tomczak
Handel Wewnętrzny, 227-240, 2018
82018
Consumer engagement and the perception of packaging information
D Mruk-Tomczak, E Jerzyk, N Wawrzynkiewicz
Olsztyn Economic Journal 14 (2), 195-207, 2019
52019
Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studia
D Mruk-Tomczak
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 63-82, 2019
32019
Ocena postrzegania informacji na etykietach deserków jabłkowych dla dzieci
K Pawlak-Lemańska, D Mruk-Tomczak
Handel Wewnętrzny, 343-356, 2018
22018
Green public procurement as a tool for sustainable and secure food policy: evidence from Poland
A Zielińska-Chmielewska, J Żukovskis, A Wielicka-Regulska, ...
Journal of Security and Sustainability Issues 13 (1), 2023
12023
Employees of the Future: Expected Competences at the Higher Education Level.
D Mruk-Tomczak, E Jerzyk
Marketing of Scientific & Research Organizations/Marketing Instytucji …, 2024
2024
Crowdfunding for university projects based on gouep. pl
D Mruk-Tomczak, E Jerzyk
Marketing of Scientific and Research Organizations 48 (2), 17-40, 2023
2023
Anticipated Food Expenditure According to Personality Traits During the Covid-19 Pandemic in Poland
A Zielińska-Chmielewska, D Mruk-Tomczak, R Marks-Bielska
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 22 (3), 87-97, 2023
2023
Assessment of the usage of VAT tax as a sustainable and environmentally friendly food policy tool: evidence from Poland
A Zielińska-Chmielewska, A Wielicka-Regulska, D Mruk-Tomczak
Economics and Environment, 2023
2023
Rola technik myślenia kreatywnego w strategii rozwoju nowego produktu
D Mruk-Tomczak
Marketing. Koncepcje i doświadczenia Mruk Henryk, Sawicki Artur (red.), 198-218, 2021
2021
Zarządzanie procesem wprowadzania nowego produktu na rynek
D Mruk-Tomczak
Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. Wybrane zagadnienia …, 2020
2020
The significance of direct contacts in the process of building relations with student candidates
D Mruk-Tomczak
Marketing of Scientific and Research Organizations 31 (1), 63-82, 2019
2019
Managing the new product design and launch process
BS Dobrosława Mruk-Tomczak
Process Management in Companies / Matuszak-Flejszman Alina (red.), 185-219, 2018
2018
influencer marketing: w roli głównej człowiek, postać wirtualna czy cyfrowy klon?
D Mruk-Tomczak
Marketing. Koncepcje i doświadczenia, 272, 0
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–15