Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 471 | 364 |
h-indeks | 11 | 10 |
i10-indeks | 13 | 11 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Olav Jull SørensenProfessor of International Business, International Business Centre, Aalborg UniversityZweryfikowany adres z business.aau.dk
- Matthew M. C. AllenManchester Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z mmu.ac.uk
- Imranul HoqueProfessor of Marketing, Jagannath University, Dhaka, BangladeshZweryfikowany adres z mkt.jnu.ac.bd
- Svetla Trifonova MarinovaProfessor of International Business and International Marketing, Aalborg UniversityZweryfikowany adres z business.aau.dk
- Dr Mohammad Tarikul IslamSchool of Business, University of South AustraliaZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Romeo V. TurcanAalborg University Business SchoolZweryfikowany adres z business.aau.dk
- Jimmi Normann KristiansenAssociate Professor of Innovation Management - Aalborg University Business SchoolZweryfikowany adres z business.aau.dk
- Paavo RitalaProfessor of Strategy and Innovation, Lappeenranta-Lahti University of Technology (LUT)Zweryfikowany adres z lut.fi
- Dr Jiajia LiuSenior Lecturer, University of HuddersfieldZweryfikowany adres z hud.ac.uk
- Syed Ahmed TajuddinPhD Fellow, Aalborg University Business SchoolZweryfikowany adres z business.aau.dk
- David M. BojeProfessor, Aalborg UniversityZweryfikowany adres z id.aau.dk
- Per ServaisProfessor, Linnaeus University, SwedenZweryfikowany adres z lnu.se
- reimer IvangAssociate Professor International marketing and new media, Aalborg UniversitetZweryfikowany adres z business.aau.dk
- Nikhilesh DholakiaProfessor Emeritus, University of Rhode IslandZweryfikowany adres z uri.edu
Obserwuj
Mohammad Bakhtiar Rana
Associate Professor of International Business and Strategy, Aalborg University Business School
Zweryfikowany adres z business.aau.dk - Strona główna