Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1055 | 671 |
h-indeks | 16 | 15 |
i10-indeks | 24 | 19 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko19 artykułów
5 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Zhiqiang CaiUW-MadisonZweryfikowany adres z wisc.edu
- Fazel Keshtkar, Ph.D.Associate Professor of Computer Science, St John's UniversityZweryfikowany adres z stjohns.edu
- James W. PennebakerProfessor of Psychology, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z mail.utexas.edu
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonZweryfikowany adres z education.wisc.edu
- Carol ForsythEducational Testing ServiceZweryfikowany adres z ets.org
- Borhan SameiUniversity of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Michael Sao PedroApprendisZweryfikowany adres z apprendis.com
- Vasile RusThe University of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Allan JeongFlorida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Philip PavlikCarnegie Mellon University, University of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Xiangen HuChair Professor of Learning Sciences and Technologies, Hong Kong Polytechnic UniversityZweryfikowany adres z polyu.edu.hk
- Andrew J. HamptonChristian Brothers UniversityZweryfikowany adres z cbu.edu
- Keith ShubeckPh.D., University of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Andrew OlneyInstitute for Intelligent Systems and Department of Psychology, University of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Jiangang HaoEducational Testing ServiceZweryfikowany adres z ets.org
- Nia NixonSchool of Education, University of California, IrvineZweryfikowany adres z uci.edu