Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 205 | 192 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko11 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Elizabeth BonawitzAssociate Faculty, Harvard University Graduate School of EducationZweryfikowany adres z gse.harvard.edu
- Tomer UllmanAssistant Professor, HarvardZweryfikowany adres z fas.harvard.edu
- Patrick ShaftoMath & CS, Rutgers University - NewarkZweryfikowany adres z rutgers.edu
- Julia A LeonardYale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Kevin A SmithDepartment of Brain and Cognitive Sciences, MITZweryfikowany adres z mit.edu
- Noah D. GoodmanStanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Hyowon GweonAssociate Professor, StanfordZweryfikowany adres z stanford.edu
- Joseph A ColantonioPostdoctoral Fellow, Harvard UniversityZweryfikowany adres z gse.harvard.edu
- Hilary BarthProfessor of Psychology, Wesleyan UniversityZweryfikowany adres z wesleyan.edu
- Alison GOPNIKProfessor of Psychology, BerkeleyZweryfikowany adres z berkeley.edu
- Henry M WellmanUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Jonathan F. KominskyAssistant Professor, Department of Cognitive Science, Central European UniversityZweryfikowany adres z ceu.edu
- Allyson MackeyAssociate Professor, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Katarina BegusUniversity of CopenhagenZweryfikowany adres z psy.ku.dk
- Wai Keen VongNew York UniversityZweryfikowany adres z nyu.edu
- Chenmu (Julia) XingTarleton State UniversityZweryfikowany adres z tarleton.edu
- Anna ShustermanWesleyan UniversityZweryfikowany adres z wesleyan.edu
- Ariel SchwartzUniversity of New HampshireZweryfikowany adres z unh.edu
- Pierina CheungNational Institute of Education / Nanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z nie.edu.sg
- Elizabeth LapidowUniversity of WaterlooZweryfikowany adres z uwaterloo.ca