Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2911 | 1939 |
h-indeks | 19 | 18 |
i10-indeks | 24 | 22 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- M. Shane TutwilerAssociate Professor, University of Rhode IslandZweryfikowany adres z uri.edu
- Ellen L. UsherMayo Clinic College of Medicine and ScienceZweryfikowany adres z mayo.edu
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationZweryfikowany adres z harvard.edu
- Tina GrotzerFaculty of Education, Harvard UniversityZweryfikowany adres z harvard.edu
- Theodore ChaoThe Ohio State UniversityZweryfikowany adres z osu.edu
- Marko LüfteneggerAssociate Professor, University of ViennaZweryfikowany adres z univie.ac.at
- Mary Beth OliverPenn State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Jeremy StoddardUniversity of Wisconsin - MadisonZweryfikowany adres z wisc.edu
- Megan W. TaylorAssistant Professor of Curriculum Studies and Secondary EducationZweryfikowany adres z sonoma.edu
- Kelley DurkinResearch Assistant Professor, Vanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Lori AndersenVernier Science EducationZweryfikowany adres z vernier.com
- Michael M. BargerUniversity of GeorgiaZweryfikowany adres z uga.edu
- Nick ZapUniversity of British ColumbiaZweryfikowany adres z ubc.ca
- Mark WarschauerUniversity of California, IrvineZweryfikowany adres z uci.edu
- AnneMarie ConleyAssociate Professor of Education, University of California, IrvineZweryfikowany adres z uci.edu
Obserwuj
Jason A. Chen
Associate Professor of Educational Psychology, William & Mary
Zweryfikowany adres z email.wm.edu