Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3628 | 2073 |
h-indeks | 31 | 28 |
i10-indeks | 58 | 49 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko31 artykułów
9 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuZweryfikowany adres z utu.fi
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuZweryfikowany adres z utu.fi
- Bert De SmedtProfessor, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of LeuvenZweryfikowany adres z ppw.kuleuven.be
- Koen VeermansSenior researcher, Turku Institute for Advanced Studies & Teacher Education, Turku UniversityZweryfikowany adres z utu.fi
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioZweryfikowany adres z uwo.ca
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityZweryfikowany adres z uni-trier.de
- Jo van hoofKU LeuvenZweryfikowany adres z ppw.kuleuven.be
- Matthew InglisLoughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Lara AlcockLoughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Wim Van DoorenKU LeuvenZweryfikowany adres z kuleuven.be
- Guenter EsserProfessor of Clinical Psychology and Psychotherapy, University of PotsdamZweryfikowany adres z uni-potsdam.de
- Pekka RäsänenProfessor, Economic Sociology, University of Turku, FinlandZweryfikowany adres z utu.fi