Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1252 | 1247 |
h-indeks | 7 | 7 |
i10-indeks | 7 | 7 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z liu.se
- Bård TronvollProfessor of Marketing, Inland Norway University of Applied Sciences, Norway and CTF - KarlstadZweryfikowany adres z tronvoll.no
- David SörhammarProfessor, Inland Norway University of Applied Sciences | CREDSZweryfikowany adres z inn.no
- Suvi NenonenProfessor, Stockholm School of EconomicsZweryfikowany adres z hhs.se
- Pennie FrowProfessor, University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Adrian PayneProfessor of Marketing EmeritusZweryfikowany adres z unsw.edu.au
- Johanna GummerusProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Kaj StorbackaProfessor, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
Obserwuj