Obserwuj
Monika Ratajczyk (Nalewajek)
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The role of social media in building awareness of responsible consumption
M Nalewajek, R Macik
Make learn, Zadar, Croácia, 837-844, 2013
182013
Consumer preferences for retail format choice—Case of polish consumers
R Mącik, D Mącik, M Nalewajek
Proceedings of the Active Citizenship by Knowledge Management & Innovation …, 2013
132013
The impact of virtual communities on enhancing hedonistic consumer attitudes
M Nalewajek, R Macik
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2013
112013
Exploration of consumers’ behaviours connected with product reuse
M Nalewajek, R Macik
Diversity, Technology, and Innovation for Operational Competitiveness …, 2013
52013
E-marketing activities and perceived competitive advantage in the context of globalization–study of lublin region firms
R Macik, B Jozwik, M Nalewajek
International Conference of Management, Knowledge and Learning pp, 741-749, 2012
52012
“Young and Green” a Study of Consumers’ Perceptions and Reported Purchasing Behaviour towards Organic Food in Poland and the United Kingdom
A Kowalska, M Ratajczyk, L Manning, M Bieniek, R Mącik
Sustainability 13 (23), 13022, 2021
42021
Jak kupuje generacja Y?
M Ratajczyk
Studia Ekonomiczne 330, 184-193, 2017
32017
Czy rozwój e-commerce wymaga zmiany myślenia o opakowaniu produktów?
M Nalewajek
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i …, 2015
32015
Qualitative Insight at the Process of Purchasing
M Nalewajek, R Mącik
Studia Ekonomiczne 151, 96-106, 2013
32013
Changes in the young consumer’s purchasing process
M Ratajczyk
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 51 (2 …, 2017
22017
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
M Nalewajek
Studia Ekonomiczne, 128-139, 2016
22016
Racjonalność i irracjonalność zachowań konsumentów na rynku usług fryzjerskich
M Nalewajek
Konsumpcja i Rozwój, 70-82, 2015
22015
Implications of different mental and behavioral approaches to hairdressing services–consumers clustering approach
M Nalewajek, R Mącik
Proceedings of the Management, Knowledge and Learning International …, 2014
22014
Interactive Shopping Aids Usage by Consumers as a Way to Reduce Shopping Risk
R Mącik, M Nalewajek
Studia Ekonomiczne 151, 107-118, 2013
22013
Product Package Second Life: Exploratory Research of Secondary Use
M Nalewajek, R Macik
Knowledge and Learning: Global Empowerment; Proceedings of the Management …, 2012
22012
Motywacja racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumenta w świetle wyników badań empirycznych,[w
R Mącik, M Nalewajek
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 85-98, 2011
22011
Przejawy świadomej konsumpcji w zachowaniach młodych konsumentów
M Ratajczyk
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (4.3), 119-130, 2016
12016
Exploration of Consumer’s Buying Behaviour Connected with Avoiding Purchases
M Ratajczyk
Managing Innovation and Diversity in Knowledge Society Through Turbulent …, 2016
12016
Innowacyjność opakowania w percepcji konsumentów
M Nalewajek
Logistyka, 1294--1301, CD2, 2015
12015
Odczuwana prywatność a zachowania konsumenta w wirtualnym i fizycznym kanale sprzedaży w świetle wyników badań własnych
R Mącik, M Nalewajek
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 109-119, 2014
12014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20