Monika Ratajczyk (Nalewajek)
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Consumer preferences for retail format choice—Case of polish consumers
R Mącik, D Mącik, M Nalewajek
Proceedings of the Active Citizenship by Knowledge Management & Innovation …, 2013
112013
The impact of virtual communities on enhancing hedonistic consumer attitudes
M Nalewajek, R Macik
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2013
92013
The role of social media in building awareness of responsible consumption
M Nalewajek, R Macik
Make learn, Zadar, Croácia, 837-844, 2013
82013
Nalewajek M
R Mącik
Motywacja racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji …, 2013
5*2013
E-marketing activities and perceived competitive advantage in the context of globalization–study of lublin region firms
R Macik, B Jozwik, M Nalewajek
International Conference of Management, Knowledge and Learning pp, 741-749, 2012
52012
Jak kupuje generacja Y?
M Ratajczyk
Studia Ekonomiczne 330, 184-193, 2017
32017
Czy rozwój e-commerce wymaga zmiany myślenia o opakowaniu produktów?
M Nalewajek
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i …, 2015
32015
Qualitative Insight at the Process of Purchasing
M Nalewajek, R Mącik
Studia Ekonomiczne 151, 96-106, 2013
32013
Motywacja racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumenta w świetle wyników badań empirycznych,[w
R Mącik, M Nalewajek
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 85-98, 2011
32011
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
M Nalewajek
Studia Ekonomiczne, 128-139, 2016
22016
Odczuwana prywatność a zachowania konsumenta w wirtualnym i fizycznym kanale sprzedaży w świetle wyników badań własnych
R Mącik, M Nalewajek
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 109-119, 2014
22014
Implications of Different Mental and Behavioral Approaches to Hairdressing Services: Consumers Clustering Approach
M Nalewajek, R Macik
Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life …, 2014
22014
Interactive Shopping Aids Usage by Consumers as a Way to Reduce Shopping Risk
R Mącik, M Nalewajek
Studia Ekonomiczne 151, 107-118, 2013
22013
Exploration of consumers’ behaviours connected with product reuse
M Nalewajek, R Macik
Diversity, Technology, and Innovation for Operational Competitiveness …, 2013
22013
Product Package Second Life: Exploratory Research of Secondary Use
M Nalewajek, R Macik
Knowledge and Learning: Global Empowerment; Proceedings of the Management …, 2012
22012
Changes in the young consumer’s purchasing process
M Ratajczyk
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 51 (2 …, 2017
12017
Exploration of Consumer’s Buying Behaviour Connected with Avoiding Purchases
M Ratajczyk
Managing Innovation and Diversity in Knowledge Society Through Turbulent …, 2016
12016
Innowacyjność opakowania w percepcji konsumentów
M Nalewajek
Logistyka, 1294--1301, CD2, 2015
12015
Racjonalność i irracjonalność zachowań konsumentów na rynku usług fryzjerskich
M Nalewajek
konsumpcja i rozwój, 70-82, 2015
12015
Internationalisation, innovation and ICT usage for communication and marketing activities influence on perceived international competitiveness. Study of firms from Lublin region
R Mącik, B Jóźwik, M Nalewajek
International Journal of Innovation and Learning 16 (2), 173-191, 2014
12014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20