Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1475 | 931 |
h-indeks | 15 | 15 |
i10-indeks | 16 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Anne CoughlanKellogg School of Management, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- R. Canan Savaskan EbertAssociate Professor, Southern Methodist UniversityZweryfikowany adres z smu.edu
- Marcus Cunha Jr.Professor of Marketing, University of GeorgiaZweryfikowany adres z uga.edu
- Xianjun GengTulane UniversityZweryfikowany adres z tulane.edu
- Amin SayediProfessor of Marketing, University of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- Fabio CaldieraroAssociate Professor of MarketingZweryfikowany adres z fgv.br
- Jonathan Z. ZhangDr. Ajay Menon Professor in Business & Associate Professor of Marketing, Colorado State UniversityZweryfikowany adres z colostate.edu
- Julian K. Saint ClairLoyola Marymount UniversityZweryfikowany adres z lmu.edu
- Necati ErtekinUniversity of Minnesota Carlson School of ManagementZweryfikowany adres z umn.edu
- Haipeng (Allan) ChenUniversity of KentuckyZweryfikowany adres z uky.edu
- Evelyn O. SmithUniversity of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolZweryfikowany adres z columbia.edu
Obserwuj
Jeffrey D Shulman
Marion B. Ingersoll Professor of Marketing, University of Washington
Zweryfikowany adres z uw.edu - Strona główna