Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 254 | 180 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 4 | 4 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko6 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- John M T BalmerProfessor of Corporate Marketing Brunel University LondonZweryfikowany adres z brunel.ac.uk
- Mario BurghausenSenior Lecturer (Associate Professor), Essex Business School, University of Essex, UKZweryfikowany adres z essex.ac.uk
- Ana Pinto de LimaCEOS - Centro de Estudos Organizacionais e Sociais do Politécnico do PortoZweryfikowany adres z iscap.ipp.pt
- Mafalda NogueiraIpamZweryfikowany adres z ipam.pt
- Paula ArriscadoPhd StudentZweryfikowany adres z salvadorcaetano.pt
- Miikka J. LehtonenSpecially Appointed Associate Professor, Rikkyo University College of BusinessZweryfikowany adres z rikkyo.ac.jp
- Sandra GomesIPAM; IZweryfikowany adres z universidadeeuropeia.pt
- Tore StrandvikProfessor of Marketing, Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandZweryfikowany adres z hanken.fi
- Miguel MagalhãesLecturer in Marketing, IPAMZweryfikowany adres z universidadeeuropeia.pt