Obserwuj
Kamila Pytka
Kamila Pytka
Inne imiona/nazwiskaKamila Szymańska
Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu
Zweryfikowany adres z uni.lodz.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych
M Niedźwiedziński, H Klepacz, K Szymańska
Marketing i Zarządzanie 45, 339-349, 2016
142016
Wykorzystanie real-time marketingu jako narzędzia budowania wizerunku firmy w Social Media
K Szymańska
Zarządzanie Mediami 3 (4), 269-279, 2015
122015
Determinanty zachowań klientów w miejscu sprzedaży–wstępne wyniki badań
K Szymańska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 416-426, 2017
62017
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
KS W. Grzegorczyk
52018
Marketing doświadczeń w instytucjach teatralnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi
W Krawiec, K Szymańska
Handel Wewnętrzny 2 (361), 254-265, 2016
52016
Zmiany w zakresie zarządzania wartością dla klienta na rynku kultury niszowej na przykładzie polskich kin studyjnych
K Iwińska-Knop, K Szymańska
Studia Ekonomiczne, 81-91, 2016
42016
Wartość dla klienta jako podstawa budowania pozycji konkurencyjnej kin studyjnych
K Iwinska–Knop, K Szymanska
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2015
42015
BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ NA PODSTAWIE WARTOŚCI I DOŚWIADCZEŃ DLA KONSUMENTÓW Z POKOLENIA Z NA PRZYKŁADZIE RYNKU MODY.
K Szymańska
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2022
32022
Marketing doświadczeń w działaniach teatrów i filharmonii–wyniki badań
W Krawiec, K Szymańska
Handel Wewnętrzny, 95-104, 2018
22018
Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży
K Szymańska
Marketing i Zarządzanie 49 (3), 27-40, 2017
22017
Oczekiwania klienta a działania marketingowe z uwzględnieniem nurtu marketingu doświadczeń w instytucjach teatralnych-wstępne wyniki badań
W Krawiec, K Szymańska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (4, cz. 3 Nowe trendy w zarządzaniu …, 2016
22016
WIZERUNEK PRZEDSIBIORCZYCH KOBIET W INTERNECIE
M NIEDWIEDZISKI, H Klepacz, K SZYMASKA
22016
Zarządzanie wartością dla klienta na rynku kultury niszowej
K Iwińska-Knop, K Szymańska
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 14-24, 2014
22014
Obserwacja jako metoda badania wybranych aspektów zachowań nabywców w sklepach wielkopowierzchniowych
K Szymańska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 248-257, 2018
12018
BUDOWANIE WARTOŚCI USŁUG DLA KLIENTÓW TEATRÓW I FILHARMONII-WYNIKI BADAŃ.
W Krawiec, K Szymańska
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2017
12017
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
Ł Wróblewski
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2017
12017
Przewaga konkurencyjna w świetle korzyści i doświadczeń dostarczanych klientom teatrów i filharmonii
W Krawiec, K Szymańska
Studia Ekonomiczne 328, 18-29, 2017
12017
Zarządzanie wartością i doświadczeniem w budowaniu relacji z klientami teatrów
W Krawiec, K Szymańska
Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego, 347-359, 2017
12017
Komunikowanie się z klientami z perspektywy widza i menedżera teatru–wstępne wyniki badań
W Krawiec, K Szymańska
Studia Ekonomiczne 313, 125-136, 2017
12017
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury
W Krawiec, K Szymańska
Marketing i Zarządzanie 45, 171-181, 2016
12016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20