Obserwuj
MIROSLAW JAROSINSKI
MIROSLAW JAROSINSKI
SGH Warsaw School of Economics
Zweryfikowany adres z sgh.waw.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Procesy i modele internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
M Jarosiński
Oficyna Wydawnicza. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2013
802013
Urodzeni globaliści w badaniach na świecie iw Polsce
M Jarosiński
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów 114, 7-24, 2012
262012
Entrepreneurial level factors of early internationalization: A cross country comparison
J Sekliuckiene, M Jarosiński, M Kozma
Engineering Economics 30 (2), 223-235, 2019
162019
Success factors of international new ventures from an economy in transition
M Jarosiński, W Mierzejewska
Journal of East European Management Studies, 397-420, 2017
152017
Competitiveness of CEE Economies and Businesses
P Trąpczyński, Ł Puślecki, M Jarosiński
Multidisciplinary Perspectives on Challenges and Opportunities, 1-223, 2016
152016
Granice konkurencji. Grupa Lizbońska
K Rosłanowska-Plichcińska, M Jarosiński
Wydawnictwo Poltext, Warszawa, 1996
141996
Granice konkurencji
K Rosłanowska-Plichcińska, M Jarosiński
Grupa Lizbońska, Poltext, Warszawa, 132-135, 1996
131996
Contemporary models of Polish firms' internationalization-literature and research review
M Jarosiński
Journal of Economics and Management, 57-65, 2013
112013
The early internationalisation of Polish companies: research results
M Jarosiński
Journal of Management and Financial Sciences 5 (7), 34-49, 2012
102012
Characteristics of Polish firms’ internationalisation processes
M Jarosiński
International Business from the Central European Perspective. Zagreb …, 2014
82014
Characteristics of Polish firms’ internationalisation processes
M Jarosiński
International Business from the Central European Perspective. Zagreb …, 2014
82014
Schematy myślenia barierą internacjonalizacji przedsiębiorstw: wyniki badań
M Jarosiński, S Winch
International Entrepreneurship Review 3 (2), 9, 2017
52017
Born Digitals: Understanding the Sustainable Competitive Advantage Across Different Markets
M Jarosiński, J Sekliuckiene, M Kozma
Artificiality and Sustainability in Entrepreneurship, 41, 2023
42023
Differences in strategies between rapidly and gradually internationalising polish firms
M Jarosiński, K Barłożewski
Acta Oeconomica 69 (S2), 163-189, 2019
42019
Przedsiębiorczość międzynarodowa w Polsce
M Jarosiński
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 143-152, 2012
42012
Dywersyfikacja branżowa przedsiębiorstw handlu zagranicznego w Polsce w okresie transformacji
M Jarosiński
Organizacja i Kierowanie, 59-75, 2002
42002
Strategies of internationalization and diversification: The analysis of selected furniture manufacturers
M Jarosiński, I Janiuk
Organizacja i Kierowanie, 59-77, 2020
32020
Zarządzanie podmiotami leczniczymi przekształcanymi w spółki prawa handlowego
M Jarosiński, S Winch
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Oficyna Wydawnicza, 2014
32014
Stan Zaawansowania Internacjonalizacji Polskich Przedsiębiorstw State Of Progress Of Polish Companies’ Internationalisation
M Jarosiński
Organization and Management, 2011
32011
Dywersyfikacja produktowa i branżowa
M Jarosiński
Strategiczna transformacja polskich przedsiębiorstw, SGH Warsaw School of …, 2004
32004
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20