Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1421 | 1309 |
h-indeks | 17 | 16 |
i10-indeks | 27 | 25 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko13 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Elsbeth SternProfessorin für Psychologie ETH ZürichZweryfikowany adres z ifv.gess.ethz.ch
- Lennart SchalkPH SchwyzZweryfikowany adres z phsz.ch
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityZweryfikowany adres z uni-trier.de
- Kelly Trezise, PhDDirector of Research and Product Development, Math Made VisibleZweryfikowany adres z mathmadevisible.com
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuZweryfikowany adres z utu.fi
- Esther ZieglerLernConsulting company / www.lernconsulting.ch, lecturer at ETH ZurichZweryfikowany adres z gess.ethz.ch
- Demet SoyyilmazUniversity of CopenhagenZweryfikowany adres z alumni.ku.dk
- Šimon KucharskýTU DortmundZweryfikowany adres z uva.nl
- Quentin F. GronauUniversity of NewcastleZweryfikowany adres z newcastle.edu.au
- Alexander EtzUniversity of Texas at AustinZweryfikowany adres z utexas.edu
- Maria L F AganHeinrich-Heine-Universität DüsseldorfZweryfikowany adres z hhu.de
- Aart FrankenUtrecht UniversityZweryfikowany adres z uu.nl
- Marike H. F. DeutzSenior Researcher at GGz CentraalZweryfikowany adres z ggzcentraal.nl
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationZweryfikowany adres z harvard.edu
Obserwuj