Tomasz Zawadzki
Tomasz Zawadzki
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Instagram as a tool for promoting superfood products
A Roth, T Zawadzki
Annals of Marketing Management & Economics 4 (1), 101-113, 2018
52018
Preferencje zakupowe klientów stacji paliw
T Zawadzki
Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Trendy i Praktyka, 113-140, 2015
12015
The Concept of Open Innovation–the Essence, Types and Examples in the Petrol Station Sector
P Wyciszkiewicz, T Zawadzki
Managing Economic Innovations–Ideas and Institutions, 83, 2019
2019
Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce
T Zawadzki
2019
Satysfakcja klientów obiektów handlowych na przykładzie stacji paliw - raport z badań
P Wyciszkiewicz, T Zawadzki
Problemy Rynku Nieruchomości - Biuletyn Stowarzyszenia Rzeczoznawców …, 2018
2018
Formy zarządzania stacjami paliw w Polsce
T Zawadzki, K Suszyńska
Przegląd Nauk StoSowaNych Nr 14, 20, 2017
2017
Innowacje marketingowe w tradycyjnych przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie stacji paliw
T Zawadzki
Handel we współczesnej gospodarce. Nowe wyzwania, 64-71, 2016
2016
Zarządzanie przedsiębiorstwem: trendy i praktyka
A Dymitrowski, Ł Małys, A Tarnawa, T Zawadzki, O Juchniewicz, ...
Advertiva, 2015
2015
Możliwość wejścia nowego koncernu paliwowego na rynek stacji paliw w Polsce
T Zawadzki
Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Trendy i Praktyka, 141-167., 2015
2015
Pozycjonowanie na przykładzie marki Dynamic
T Zawadzki
Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Trendy i Praktyka, 47-64., 2015
2015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–10