Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1613 | 863 |
h-indeks | 17 | 12 |
i10-indeks | 22 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jayne C. LammersAssociate Professor of Education, University of RochesterZweryfikowany adres z warner.rochester.edu
- Jen Scott CurwoodAssociate Professor, The University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Sarah McCartheyUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Rebecca WoodardUniversity of Illinois at ChicagoZweryfikowany adres z uic.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityZweryfikowany adres z usu.edu
- Bill CopeProfessor, Education Policy, Organization and Leadership, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Mary KalantzisUniversity of Illinois at Urbana ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Erica Rosenfeld HalversonUniversity of Wisconsin-MadisonZweryfikowany adres z wisc.edu
- Sandra Schamroth AbramsUniversity of Sheffield; University of South AfricaZweryfikowany adres z sandrasabrams.com
- Hannah R. GerberProfessor of Literacy, Sam Houston State UniversityZweryfikowany adres z shsu.edu
- Justin OlmansonUniversity of Nebraska LincolnZweryfikowany adres z unl.edu
- Katrina KennettUniversity of Montana WesternZweryfikowany adres z umwestern.edu
- Amy StornaiuoloAssociate Professor of Literacy Studies, Graduate School of Education, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z gse.upenn.edu
Obserwuj
Alecia Marie Magnifico
Associate Professor of English Teaching, University of New Hampshire
Zweryfikowany adres z unh.edu