Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 593 | 562 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 14 | 14 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jayadev AcharyaAssistant Professor, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Ziteng SunResearch Scientist at GoogleZweryfikowany adres z cornell.edu
- Gautam KamathAssistant Professor @ University of Waterloo, Faculty Member @ Vector InstituteZweryfikowany adres z uwaterloo.ca
- Weijie SuAssociate Professor, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Zhiwei Steven WuCarnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Janardhan KulkarniMicrosoft Research, RedmondZweryfikowany adres z cs.washington.edu
- Marco GaboardiBoston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- Di WangKing Abdullah University of Science and TechnologyZweryfikowany adres z kaust.edu.sa
- Ilya MironovMetaZweryfikowany adres z meta.com
- Sivakanth GopiMicrosoft ResearchZweryfikowany adres z microsoft.com
- Aleksandar NikolovUniversity of TorontoZweryfikowany adres z cs.toronto.edu
- Ananda Theertha SureshGoogle Research, New YorkZweryfikowany adres z google.com
- Shahab AsoodehMcMaster UniversityZweryfikowany adres z mcmaster.ca
- Meisam HejaziniaPhD in Quantitative Marketing/Management Science, University of Texas at Dallas (UTD)