Monika Szczygieł
Monika Szczygieł
Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
Zweryfikowany adres z up.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Math anxiety assessment with the Abbreviated Math Anxiety Scale: Applicability and usefulness: Insights from the Polish adaptation
K Cipora, M Szczygieł, K Willmes, HC Nuerk
Frontiers in Psychology 6, 1833, 2015
482015
Palce, które liczą: znaczenie liczenia na palcach dla poznania matematycznego u człowieka dorosłego
K Cipora, M Szczygieł, M Hohol
Psychologia-Etologia-Genetyka, 59-73, 2014
82014
Wyścig Liczb–The Number Race–polska wersja językowa narzędzia wczesnej interwencji w przypadku ryzyka dyskalkulii rozwojowej oraz ws pomagania roz
K Cipora
Psychologia-Etologia-Genetyka, 71-85, 2013
62013
Lęk przed matematyką przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Jak uczyć, kiedy sama się boję?
M Szczygieł, K Cipora
Problemy Wczesnej Edukacji 33 (2), 89-101, 2016
42016
Liczenie na palcach w ontogenezie i jego znaczenie dla rozwoju kompetencji matematycznych
M Szczygieł, K Cipora, M Hohol
Psychologia rozwojowa 20 (3), 2015
42015
How to measure math anxiety in young children? Psychometric properties of the modified Abbreviated Math Anxiety Scale for Elementary Children (mAMAS-E)
M Szczygieł
Polish Psychological Bulletin, 303-315, 2019
32019
Fałszywe przekonania na temat działania mózgu i zjawisk psychicznych, czyli neuromity i psychomity w edukacji
M Szczygieł, K Cipora
Edukacja. Studia, Badania, Innowacje 2, 19-32, 2014
32014
Gry planszowe jako narzędzie wspomagania rozwoju wczesnych kompetencji matematycznych
K Cipora, M Szczygieł
Instytut Badań Edukacyjnych, 2013
32013
When does math anxiety in parents and teachers predict math anxiety and math achievement in elementary school children? The role of gender and grade year
M Szczygieł
Social Psychology of Education, 1-32, 2020
22020
Transgressing personal foregrounds through the learning of mathematics
B Pieronkiewicz, M Szczygieł
Early Child Development and Care 188 (4), 463-477, 2018
22018
Many face (t) s of young people’s risk-taking: Individual and situational determinants
K Czernecka, J Fryt, M Szczygieł, A La Torre, T Smolen
Current Issues in Personality Psychology 6 (2), 112-121, 2018
22018
More Evidence that Math Anxiety is Specific to Math in Young Children: The Correlates of the Math Anxiety Questionnaire for Children (MAQC)
M Szczygieł
International Electronic Journal of Elementary Education 12 (5), 429-438, 2020
12020
Risk, cognitive control, and adolescence: challenging the dual systems model
J Fryt, T Smoleń, K Czernecka, A La Torre, M Szczygieł
Austin: Cognitive Science Society, 2017
12017
How can parents and elementary school teachers promote resilience in young children through mathematical conversations?
B Pieronkiewicz, M Szczygieł
Early Child Development and Care 190 (10), 1604-1618, 2020
2020
Konstruktywizm Jeana Piageta i koncepcja zmysłu liczby a edukacja matematyczna
M Szczygieł
Edukacja 140 (1), 7-26, 2017
2017
Diagnoza związku sprawności zmysłu numerycznego i umiejętności matematycznych dzieci ze wsi iz miast
M Szczygieł
2015
False beliefs about the brain and psychic phenomena: neuro and psycho-myths in education
M Szczygieł, K Cipora
Educational Research Institute, 2014
2014
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Development of numerical processing and language. From neurocognitive foundations to educational applications 7-8 października 2013 …
M Szczygieł, K Cipora
Psychologia Rozwojowa 19 (1), 2014
2014
Postawy jawne i utajone ludzi młodych wobec wartości moralnych i materialnych
M Szczygieł
2013
Improving early number competence by board game intervention
K Cipora, M Szczygieł
Educational Research Institute, 2013
2013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20