Monika Szczygieł
Monika Szczygieł
Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
Zweryfikowany adres z up.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Math anxiety assessment with the Abbreviated Math Anxiety Scale: Applicability and usefulness: Insights from the Polish adaptation
K Cipora, M Szczygieł, K Willmes, HC Nuerk
Frontiers in Psychology 6, 1833, 2015
432015
Palce, które liczą: znaczenie liczenia na palcach dla poznania matematycznego u człowieka dorosłego
K Cipora, M Szczygieł, M Hohol
Psychologia-Etologia-Genetyka, 59-73, 2014
82014
Wyścig Liczb–The Number Race–polska wersja językowa narzędzia wczesnej interwencji w przypadku ryzyka dyskalkulii rozwojowej oraz ws pomagania roz
K Cipora
Psychologia-Etologia-Genetyka, 71-85, 2013
62013
Liczenie na palcach w ontogenezie i jego znaczenie dla rozwoju kompetencji matematycznych
M Szczygieł, K Cipora, M Hohol
Psychologia rozwojowa 20 (3), 2015
42015
Lęk przed matematyką przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Jak uczyć, kiedy sama się boję?
M Szczygieł, K Cipora
Problemy Wczesnej Edukacji 33 (2), 89-101, 2016
32016
Fałszywe przekonania na temat działania mózgu i zjawisk psychicznych, czyli neuromity i psychomity w edukacji
M Szczygieł, K Cipora
Edukacja. Studia, Badania, Innowacje 2, 19-32, 2014
32014
Gry planszowe jako narzędzie wspomagania rozwoju wczesnych kompetencji matematycznych
K Cipora, M Szczygieł
Instytut Badań Edukacyjnych, 2013
32013
Transgressing personal foregrounds through the learning of mathematics
B Pieronkiewicz, M Szczygieł
Early Child Development and Care 188 (4), 463-477, 2018
22018
Many face (t) s of young people’s risk-taking: Individual and situational determinants
K Czernecka, J Fryt, M Szczygieł, A La Torre, T Smolen
Current Issues in Personality Psychology 6 (2), 112-121, 2018
22018
When does math anxiety in parents and teachers predict math anxiety and math achievement in elementary school children? The role of gender and grade year
M Szczygieł
Social Psychology of Education, 1-32, 2020
12020
How to measure math anxiety in young children? Psychometric properties of the modified Abbreviated Math Anxiety Scale for Elementary Children (mAMAS-E)
M Szczygieł
Polish Psychological Bulletin, 303-315, 2019
12019
Risk, cognitive control, and adolescence: challenging the dual systems model
J Fryt, T Smoleń, K Czernecka, A La Torre, M Szczygieł
Austin: Cognitive Science Society, 2017
12017
How can parents and elementary school teachers promote resilience in young children through mathematical conversations?
B Pieronkiewicz, M Szczygieł
Early Child Development and Care, 1-15, 2019
2019
Konstruktywizm Jeana Piageta i koncepcja zmysłu liczby a edukacja matematyczna
M Szczygieł
Edukacja 140 (1), 7-26, 2017
2017
False beliefs about the brain and psychic phenomena: neuro and psycho-myths in education
M Szczygieł, K Cipora
Educational Research Institute, 2014
2014
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Development of numerical processing and language. From neurocognitive foundations to educational applications 7-8 października 2013 …
M Szczygieł, K Cipora
Psychologia Rozwojowa 19 (1), 2014
2014
Improving early number competence by board game intervention
K Cipora, M Szczygieł
Educational Research Institute, 2013
2013
Pomiar postaw utajonych—modyfikacje Testu Utajonych Skojarzeń (IAT)
K Cipora, M Szczygieł
Teksty pokonferencyjne nr 8, 13, 0
Wiedza przyszłych nauczycieli na temat efektu oczekiwań
M Szczygieł, K Cipora
ROZPR AW YI ARTYKU ŁY NAUKOWE, 103, 0
Teoretyczne i metodologiczne problemy badania wartosci—propozycja badan
M Szczygieł
7. Poznanskie Forum Kognitywistyczne, 171, 0
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20