Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 342 | 253 |
h-indeks | 10 | 8 |
i10-indeks | 11 | 8 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko11 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Michelle PerryProfessor of Educational Psychology, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Suma BhatUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Jenny AmosUniversity of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Carolyn J AndersonUniversity of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Eddie HuangUniversity of Illinois, Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Rémi SharrockLecturer (teaching & research), LTCI, Télécom Paris, Institut Polytechnique de Paris, FranceZweryfikowany adres z telecom-paris.fr
- Mark Hasegawa-JohnsonProfessor of Electrical and Computer Engineering, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Klara NahrstedtComputer Science, University of Illinois, Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
Obserwuj
Lawrence Angrave
Teaching Professor of Computer Science, University of Illinois at Urbana Champaign
Zweryfikowany adres z illinois.edu