Follow
Paulina Skórska
Paulina Skórska
Verified email at ibe.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Anchoring effect in legal decision-making: A meta-analysis.
P Bystranowski, B Janik, M Próchnicki, P Skórska
Law and Human Behavior 45 (1), 1, 2021
552021
Culture shock during Erasmus exchange–determinants, processes, prevention
E Krzaklewska, P Skórska
The ERASMUS phenomenon–symbol of a new European generation, 105-126, 2013
202013
Porównywalne wyniki egzaminacyjne
H Szaleniec, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek, P Skórska, K Świst, ...
Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
122015
Wpływ specjalnych stref ekonomicznych na zatrudnienie
R Trzciński, J Stasiowski, J Konieczna-Sałamatin, P Skórska, S Bienias, ...
Ocena Skutków Regulacji ex post ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych …, 2016
92016
Szacowanie trafności predykcyjnej ocen szkolnych z wykorzystaniem hierarchicznego modelowania liniowego
P Skórska, K Świst, H Szaleniec
Edukacja 3 (128), 75-94, 2014
82014
A comprehensive review of the theory-based evaluation concepts
K Hermann-Pawłowska, P Skórska
Theory-based evaluation in complex environments, 21-34, 2017
42017
Wielkość efektu płci w wewnątrzszkolnych i zewnątrzszkolnych wskaźnikach osiągnięć ucznia
P Skórska, K Świst
Konferencja PTDE. Google Scholar, 2014
42014
Efekt egzaminatora w ocenianiu prac maturalnych z języka polskiego i matematyki
H Szaleniec, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek, P Skórska, K Świst, ...
Warszawa, 2015
32015
Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego
P Skórska, K Świst, H Szaleniec
Edukacja 2 (127), 67-84, 2014
32014
Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej. Raport o stanie edukacji 2014
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, B Kondratek, ...
32014
Migracje uczniów między zespołami klasowymi przy przejściu ze szkoły podstawowej do gimnazjum
G Humenny, M Koniewski, P Majkut, P Skórska
Diagnozy edukacyjne–dorobek i nowe zadania, 128-141, 2014
32014
2. Jakość testów egzaminacyjnych
H Szaleniec, P Skórska, M Koniewski, P Majkut, F Kulon
Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej, 31, 2015
22015
Sex differences in guessing and item omission
K Świst, P Skórska, M Koniewski, A Jasińska-Maciążek
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
22015
Obiektywność oceny stopnia spełnienia wymagań stawianych przez państwo szkołom w ramach Systemu Ewaluacji Oświaty
P Skórska, M Koniewski, P Majkut
Regionalne i lokalne diagnozy edukacyjne, 288-299, 2012
22012
Badanie ewaluacyjne pomocy publicznej: udzielanej w ramach Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie warunków i trybu udzielania pomocy publicznej i pomocy …
S Bienias, M Gajewski, T Gapski, H Kalinowski, K Kasparek, M Koniewski, ...
12020
Czy nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej potrafią bezstronnie ocenić osiągnięcia dziewcząt i chłopców z języka polskiego?
P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata
EDUKACJA Quarterly 142 (3), 2017
12017
Raport końcowy
R Trzciński, J Stasiowski, J Konieczna-Sałamatin, P Skórska, S Bienias, ...
Wpływ specjalnych stref ekonomicznych na zatrudnienie, 2016
12016
Gender gap in reading and writing achievements
P Skórska
Kwartalnik Pedagogiczny 238 (4), 141-154, 2015
12015
ZróŜnicowane funkcjonowanie zadań testowych ze względu na wersję testu
M Koniewski, P Majkut, P Skórska
Edukacja 1, 126, 2014
12014
Beyond the average effect of the innovation subsidies: Using case selection via matching to break impasse in delivering useful advice to policy makers
M Koniewski, S Krupnik, P Skórska
Evaluation and Program Planning, 102429, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20