Potrzeby nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i nauczycieli matematyki w zakresie rozwoju zawodowego M Czajkowska, M Grochowalska, M Orzechowska http://www.ibe.edu.pl/pl/o-instytucie/aktualnosci/528-nauczyciele-i-matematyka, 2015 | 22* | 2015 |
Matematyczna edukacja wczesnoszkolna: teoria i praktyka Z. Semadeni, E. Gruszczyk-Kolczyńska, G. Treliński, B. Bugajska-Jaszczołt, M ... Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, Kielce, 2015 | 17* | 2015 |
Pomiar kompetencji nauczycieli matematyki M Czajkowska Edukacja 2013 (1), 73-88, 2013 | 12 | 2013 |
Raport o stanie edukacji 2010. Społeczeństwo w drodze do wiedzy M Federowicz, M Sitek Instytut Badań Edukacyjnych, 2011 | 11 | 2011 |
Umiejętności matematyczne przyszłych polskich nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle wyników badania TEDS M Czajkowska Problemy Wczesnej Edukacji 2012 (1 (16)), 49-67, 2012 | 10 | 2012 |
Wartotości motywacyjne zadań matematycznych M Czajkowska | 8* | 2005 |
Szkoła samodzielnego myślenia–raport z badania K Biedrzycki, K Białek, M Czajkowska Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2013 | 5 | 2013 |
IT as a means of reducing mathematical helplessness M Czajkowska IMEM 2009 Interdisciplinary Relationships in the Theory and Practice oh …, 2009 | 5 | 2009 |
Kształcenie nauczycieli w Polsce M Czajkowska, A Jasinska, M Sitek Wyniki miedzynarodowego badania TEDS-M, 2008 | 5 | 2008 |
Modern mathematics teaching with the use of computer-based tasks-reality or myth? M Czajkowska Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 221-235, 2020 | 4 | 2020 |
Postawy nauczycieli matematyki wobec zmian w edukacji M Czajkowska Społeczeństwo i Edukacja, 2015 | 4 | 2015 |
Kształcenie nauczycieli w Polsce. Wyniki międzynarodowego badania TEDS-M 2008 M Czajkowska, A Jasińska, M Sitek http://www.ifispan.waw.pl/files/gfx/Raport_z_badania_TEDS-M.pdf, 2010 | 4 | 2010 |
Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych M CZAJKOWSKA Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja 21 (numer 1(81)), 119-134, 2018 | 3 | 2018 |
What strategies are used by middle school students while solving mathematical tasks in a digital form M Czajkowska International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies; IJPINT 2 …, 2016 | 3 | 2016 |
Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach M Czajkowska, B Bugajska-Jaszczołt PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI / ISSUES IN EARLY EDUCATION 2016 (2(33)), 193-203, 2016 | 3 | 2016 |
To what extent can a computer replace geometrical solid model manipulation? (on certain aspects of teaching spatial geometry in middle school). M Czajkowska Inquiry based mathematical education (ed. B. Maj-Tatsis, M. Pytlak, E …, 2016 | 3 | 2016 |
Komunikacja na zajęciach z edukacji matematycznej M Czajkowska, B Bugajska-Jaszczołt Problemy Wczesnej Edukacji 2013 (4 (23)), 39-50, 2013 | 3* | 2013 |
Społeczeństwo w drodze do wiedzy: raport o stanie edukacji 2010: broszura informacyjna E Bartnik, K Biedrzycki, J Bracisiewicz, A Chłoń-Domińczak, ... Instytut Badań Edukacyjnych, 2011 | 3 | 2011 |
Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych B Bugajska-Jaszczołt, M Czajkowska Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 | 3 | 2008 |
Czynności o charakterze motywacyjnym podejmowane przez studentów kierunków ekonomicznych w toku rozwiązywania zadań matematycznych M Czajkowska Edukacja matematyczna na studiach ekonomicznych (red. Gustaw Treliński), 223 …, 2006 | 3 | 2006 |