Obserwuj
Monika Czajkowska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Potrzeby nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i nauczycieli matematyki w zakresie rozwoju zawodowego
M Czajkowska, M Grochowalska, M Orzechowska
http://www.ibe.edu.pl/pl/o-instytucie/aktualnosci/528-nauczyciele-i-matematyka, 2015
22*2015
Matematyczna edukacja wczesnoszkolna: teoria i praktyka
Z. Semadeni, E. Gruszczyk-Kolczyńska, G. Treliński, B. Bugajska-Jaszczołt, M ...
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, Kielce, 2015
17*2015
Pomiar kompetencji nauczycieli matematyki
M Czajkowska
Edukacja 2013 (1), 73-88, 2013
122013
Raport o stanie edukacji 2010. Społeczeństwo w drodze do wiedzy
M Federowicz, M Sitek
Instytut Badań Edukacyjnych, 2011
112011
Umiejętności matematyczne przyszłych polskich nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle wyników badania TEDS
M Czajkowska
Problemy Wczesnej Edukacji 2012 (1 (16)), 49-67, 2012
102012
Wartotości motywacyjne zadań matematycznych
M Czajkowska
8*2005
Szkoła samodzielnego myślenia–raport z badania
K Biedrzycki, K Białek, M Czajkowska
Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2013
52013
IT as a means of reducing mathematical helplessness
M Czajkowska
IMEM 2009 Interdisciplinary Relationships in the Theory and Practice oh …, 2009
52009
Kształcenie nauczycieli w Polsce
M Czajkowska, A Jasinska, M Sitek
Wyniki miedzynarodowego badania TEDS-M, 2008
52008
Modern mathematics teaching with the use of computer-based tasks-reality or myth?
M Czajkowska
Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 221-235, 2020
42020
Postawy nauczycieli matematyki wobec zmian w edukacji
M Czajkowska
Społeczeństwo i Edukacja, 2015
42015
Kształcenie nauczycieli w Polsce. Wyniki międzynarodowego badania TEDS-M 2008
M Czajkowska, A Jasińska, M Sitek
http://www.ifispan.waw.pl/files/gfx/Raport_z_badania_TEDS-M.pdf, 2010
42010
Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych
M CZAJKOWSKA
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja 21 (numer 1(81)), 119-134, 2018
32018
What strategies are used by middle school students while solving mathematical tasks in a digital form
M Czajkowska
International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies; IJPINT 2 …, 2016
32016
Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach
M Czajkowska, B Bugajska-Jaszczołt
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI / ISSUES IN EARLY EDUCATION 2016 (2(33)), 193-203, 2016
32016
To what extent can a computer replace geometrical solid model manipulation? (on certain aspects of teaching spatial geometry in middle school).
M Czajkowska
Inquiry based mathematical education (ed. B. Maj-Tatsis, M. Pytlak, E …, 2016
32016
Komunikacja na zajęciach z edukacji matematycznej
M Czajkowska, B Bugajska-Jaszczołt
Problemy Wczesnej Edukacji 2013 (4 (23)), 39-50, 2013
3*2013
Społeczeństwo w drodze do wiedzy: raport o stanie edukacji 2010: broszura informacyjna
E Bartnik, K Biedrzycki, J Bracisiewicz, A Chłoń-Domińczak, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2011
32011
Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych
B Bugajska-Jaszczołt, M Czajkowska
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008
32008
Czynności o charakterze motywacyjnym podejmowane przez studentów kierunków ekonomicznych w toku rozwiązywania zadań matematycznych
M Czajkowska
Edukacja matematyczna na studiach ekonomicznych (red. Gustaw Treliński), 223 …, 2006
32006
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20