Monika Wiśniewska-Kin
Monika Wiśniewska-Kin
Zweryfikowany adres z uni.lodz.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy
M Wiśniewska-Kin
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013
472013
" Miłość jest jak wiatrak"-czyli o poznawczej naturze metafor dziecięcych
M Wiśniewska-Kin
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009
302009
„Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć”–rozumienie pojęć przez dzieci
WK Monika
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2015
262015
Exploring childhood in a comparative context: an introductory guide for students
MA Brown, J White
Routledge, 2013
132013
Dziecięce rozumienie świata–w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego
M Wiśniewska-Kin
Problemy Wczesnej Edukacji 12 (1 (32)), 59-70, 2016
92016
Kompetencje kluczowe uczniów w społeczeństwie wiedzy—konieczność mentalnych przewartościowań
M Wiśniewska-Kin
kluczowe, 13, 2015
52015
Education in Poland
A Gulczyńska, M Wiśniewska-Kin
Exploring Childhood in a Comparative Context: An Introductory Guide for …, 2013
42013
Zdolności poznawcze dzieci w wieku 7–10 lat
M Wiśniewska-Kin
Problemy Wczesnej Edukacji,(1), 127-138, 2008
42008
„Stan hibernacji” dziecięcych możliwości a ożywczy potencjał metody przekładu intersemiotycznego
M Wiśniewska-Kin
Forum Oświatowe 22 (2 (43)), 67-78, 2010
32010
Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej–przeciw rutynie w uprawianiu dydaktyki
M Wiśniewska-Kin
Forum Oświatowe 32 (1 (63)), 97-111, 2020
22020
Children’s metaphor comprehension and production
M Wiśniewska-Kin
The New Educational Review 48 (2), 87-99, 2017
22017
An Introduction to Comparative Education, 0-11: Childhood in Context
MA Brown, J White
Routledge, 2013
22013
Młodzi badacze o swoim doświadczeniu związanym z doskonaleniem warsztatu naukowego i pisarskiego (panel dyskusyjny)
M Dudzikowa, E Bochno, PP Grzybowski, A Kola, A Korzeniecka-Bondar, ...
Przegląd Badań Edukacyjnych, UMK Toruń, 2013
22013
O rozdźwięku między kulturą edukacyjną w programach nauczania we wczesnej edukacji w Polsce iw New Jersey (USA)
M Wiśniewska-Kin
Problemy Wczesnej Edukacji 7 (13 (1)), 62-70, 2011
22011
Od „wjeżdżania w bramy” do „otwierania (się) bramy”. Przykład animacji kultury upełnomocniających głos dziecka w procesie rewitalizacji miejskiej
A Gulczyńska, M Wiśniewska-Kin
Problemy Wczesnej Edukacji 50 (3), 2020
12020
Dyskurs edukacyjny w badaniach. Próba systematyzacji perspektyw badawczych
A Gulczyńska, M Wiśniewska-Kin
Problemy Wczesnej Edukacji 36 (1), 7-20, 2017
12017
Co łączy krzesło z koniem, czyli o „dwoistym” ujmowaniu świata w metaforach dzieci w wieku przedszkolnym
M Wiśniewska-Kin
Studia Pedagogiczne 68, 247-260, 2015
12015
Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej
M Wiśniewska-Kin
Problemy Wczesnej Edukacji 10 (4 (27)), 45-53, 2014
12014
Z obawy przed zmianą–o konstytuowaniu podstawowych pojęć wyznaczających sens życia w podręczniku i myśleniu dzieci
M Wiśniewska-Kin
Studia Pedagogiczne, 2011
12011
Educational exclusions and practices of inclusion of students from urban disadvantaged neighbourhoods. The case of Łódź, Poland
A Gulczyńska, M Wiśniewska-Kin
International Perspectives on Inclusion within Society and Education, 89-101, 2020
2020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20