Follow
Zygmunt Wa¶kowski
Title
Cited by
Cited by
Year
Kompendium wiedzy o marketingu
B Pilarczyk, H Mruk, E Jerzyk, A Kaniewska-Sęba, M Koczerga, P Kwiatek, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
1022006
Uwarunkowania i sposoby wdrażania orientacji marketingowej w klubach sportowych
Z Wa¶kowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2007
482007
Zastosowanie marketingu partnerskiego w budowie trwalych wiezi z klientami
Z Waskowski
Marketing i Rynek 9 (02), 5-10, 2002
212002
Marketing imprez biegowych
Z Wa¶kowski
Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań, 2014
172014
Integracyjna rola sportu we współczesnym ¶wiecie
Z Wa¶kowski
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 689, 23-32, 2011
152011
Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych
Z Wa¶kowski
122015
Profil polskiego biegacza
Z Wa¶kowski
Raport z badań, 2014
102014
Zastosowanie koncepcji marketingu zakupów w przedsiębiorstwie
Z Wa¶kowski
Zarz±dzanie przedsiębiorstwem 7 (1), 63-67, 2004
92004
Dylematy zarz±dzania mark±
Z Wa¶kowski
Marketing i Rynek, 2002
92002
Relacyjny model rynku sportowego i jego marketingowe implikacje
Z Wa¶kowski
Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2005
82005
WYKORZYSTANIE KONCEPCJI MARKETINGU RELACYJNEGO W PROCESIE BUDOWANIA WIĘZI UCZELNI Z INTERESARIUSZAMI ZEWNĘTRZNYMI
Z Wa¶kowski
72014
Zarz±dzanie polskim sportem w gospodarce rynkowej
B Sojkin, Z Wa¶kowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011
72011
Komunikacja rynkowa
B Pilarczyk, Z Wa¶kowski
Ewolucja, wyzwania, szans, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań, 2010
72010
Komunikacja rynkowa: ewolucja, wyzwania, szanse
B Pilarczyk, Z Wa¶kowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2010
72010
Poparcie osobiste jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Z Wa¶kowski
Marketing i rynek, 22-27, 2004
72004
Consumer engagement using digital technologies in the process of co-creating consumer value in the sports market.
Z Wa¶kowski, A Jasiulewicz
Journal of Physical Education & Sport 21, 2021
62021
Running as a form of women’s active leisure–motives, preferences and expectations
Z Wa¶kowski
Mark. i Rynek 11, 483-491, 2011
62011
Kompetencje menedżera sportu i determinanty ich kształtowania
Z Wa¶kowski
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 252-262, 2011
62011
Uwarunkowania i formy współpracy między organizacjami non profit a podmiotami komercyjnymi na rynku kultury
Z Wa¶kowski
¦wiat Marketingu, 2006
62006
Ocena atrakcyjno¶ci widowiska sportowego
Z Wa¶kowski
Poznań: Wydawnic-two Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2004
62004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20