Follow
Bogdan Sojkin
Bogdan Sojkin
Professor University of Economics in Poznan
Verified email at ue.poznan.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Determinants of higher education choices and student satisfaction: the case of Poland
B Sojkin, P Bartkowiak, A Skuza
Higher education 63, 565-581, 2012
3502012
Badania marketingowe: teoria i praktyka
K Mazurek-Łopacińska, B Iwankiewicz-Rak, K Karcz, J Marak, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005
3052005
Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności
B Sojkin, M Małecka, T Olejniczak, M Bakalarska
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 45, 2009
1002009
Zarządzanie produktem: praca zbiorowa
B Sojkin
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003
882003
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
B Sojkin
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008
622008
Changes in students’ choice determinants in Poland: a comparative study of tertiary business education between 2008 and 2013
B Sojkin, P Bartkowiak, A Skuza
Higher Education 69, 209-224, 2015
442015
Determinanty konsumpcji żywności. Analiza hierarchiczna
B Sojkin
Zeszyty Naukowe. Seria 2, Prace Habilitacyjne/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994
251994
Komercjalizacja produktów żywnościowych
B Sojkin, M Ankiel-Homa, M Małecka, S Michalak, T Olejniczak, ...
PWE, Warszawa, 2012
232012
Zarządzanie produktem-wyzwania przyszłości
J Kall, B Sojkin
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006
212006
Zarządzanie produktem
J Kall, B Sojkin, J Szymczak, M Urbaniak
PWE, Warszawa, 278-298, 2003
182003
Determinant factors of the marketing activity of scientific and research institutions
B Sojkin
Marketing of Scientific and Research Organizations 15 (1), 19-32, 2015
132015
Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarczą
B Sojkin, S Michalak
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 67-90, 2016
112016
Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu,[w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, red
B Sojkin, P Ratajczyk
E. Zeman-Miszewska, AE, Katowice, 2003
112003
Podstawy marketingu
B Pilarczyk, H Mruk, B Sojkin, H Szulce
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań, 349, 1999
111999
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw na rynku artykułów żywnościowych
B Sojkin, T Olejniczak
Konsumpcja i rozwój 1, 130-140, 2012
102012
Wprowadzanie nowego produktu na rynek
B Sojkin
102003
Determinants of building image and reputation of university towards its stakeholders
K Gołata, B Sojkin
Marketing of Scientific and Research Organizations 35 (1), 29-56, 2020
92020
Packaging as a source of information on the product in food purchasing decisions: The case of Poland
M Ankiel, B Sojkin, M Grzybowska-Brzezinska
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2020
92020
Wartość informacyjna opakowań kosmetyków jako determinanta decyzji nabywczych konsumentów
M Ankiel, B Sojkin
Handel Wewnętrzny, 296-306, 2018
82018
Zarządzanie produktem-teoria, praktyka, perspektywy
J Kall, B Sojkin
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008
82008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20