Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2405 | 2116 |
h-indeks | 19 | 18 |
i10-indeks | 21 | 20 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko7 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ben MarderUniversity of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk
- Yvonne RogersUniversity College LondonZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolZweryfikowany adres z bi.no
- Simon JulierUCLZweryfikowany adres z cs.ucl.ac.uk
- Marta PizzettiEMLyon Business SchoolZweryfikowany adres z em-lyon.com
- Petros KoutsolamprosUniversity College LondonZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceZweryfikowany adres z audencia.com
- Kirsten Cowan, Ph.D. Senior Lecturer i...University of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk
- Joonas RokkaProfessor of Marketing, EMLYON Business SchoolZweryfikowany adres z em-lyon.com
- Kat DuffyAdam Smith Business School, University of Glasgow, UKZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
- Joachim ScholzAssistant Professor of Marketing, Brock UniversityZweryfikowany adres z brocku.ca
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolZweryfikowany adres z bi.no
- Olivia PETITKEDGE Business SchoolZweryfikowany adres z kedgebs.com
- Morana FudurićAssociate professor, University of Zagreb Faculty of Economics and BusinessZweryfikowany adres z efzg.unizg.hr
Obserwuj
Ana Javornik
Senior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business School
Zweryfikowany adres z bristol.ac.uk - Strona główna