Follow
Joanna Bednarz
Title
Cited by
Cited by
Year
Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynkach europejskich na przykładzie wybranych branż
J Bednarz
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
472013
Finansowanie działalności gospodarczej
J Bednarz, E Gostomski
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
33*2008
Działalność małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
33*2009
Klasyczne a nowe teorie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
J Bednarz
Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego …, 2011
312011
Sources of the competitive advantage of family enterprises: An international approach focusing on China, Nigeria and Poland
J Bednarz, T Bieliński, A Nikodemska-Wołowik, A Otukoya
Entrepreneurial Business and Economics Review 5 (2), 123, 2017
302017
The usage of new media tools in prosumer activities–a corporate perspective
M Bartosik-Purgat, J Bednarz
Technology Analysis & Strategic Management 33 (4), 453-464, 2021
242021
The idea of mass customization in the door industry using the example of the company porta KMI Poland
M Pędzik, J Bednarz, Z Kwidziński, T Rogoziński, J Smardzewski
Sustainability 12 (9), 3788, 2020
202020
Prosumpcja jako rezultat zmian zachodzących w zachowaniach konsumentów na przykładzie przemysłu spożywczego
J Bednarz
Studia Oeconomica Posnaniensia 5 (1), 7-24, 2017
142017
Building aware and unaware consumers’ trust towards family business: Evidence from Poland
AM Nikodemska-Wołowik, J Bednarz, D Wach, JP Little, MA Kubik
Entrepreneurial Business and Economics Review 8 (3), 135-154, 2020
132020
Pozyskiwanie kapitału na działalność gospodarczą na rynkach zagranicznych
J Bednarz, E Gostomski
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
122008
Innovative line for door production TechnoPORTA—Technological and economic aspects of application of wood-based materials
Z Kwidziński, J Bednarz, M Pędzik, Ł Sankiewicz, P Szarowski, ...
Applied Sciences 11 (10), 4502, 2021
112021
Challenges and opportunities of the Maritime Silk Road initiative for EU countries
E Oziewicz, J Bednarz
Zeszyty Naukowe/Akademia Morska w Szczecinie 59 (131), 2019
102019
TRENDS IN YOUNG CONSUMERS'BEHAVIOUR–IMPLICATIONS FOR FAMILY ENTERPRISES
AM Nikodemska-Wołowik, J Bednarz, JR Foreman
Economics & Sociology 12 (3), 11-24, 2019
92019
From confrontation to cooperation–institutional support in building cooperation of Polish enterprises
J Bednarz, M Markiewicz
Oeconomia Copernicana 6 (3), 89-115, 2015
92015
Who is a consumer in the digital era? Still a consumer or a prosumer?
J Bednarz
European Consumers in the Digital Era, 27-42, 2022
82022
The importance of social media on the FMCG market in Bangladesh
J Bednarz, P Orelly
International Journal of Management and Economics 56 (3), 230-242, 2020
82020
Young consumer perception towards family firms: Relationship building and gender
J Bednarz, M Bartosik-Purgat, T Jastrzębski, GT Cirella
Entrepreneurial Business and Economics Review 10 (1), 161-174, 2022
72022
Źródła i sposoby finansowania przedsiębiorstw
J Bednarz, E Gostomski
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
72018
The impact of corporate reputation and social media engagement on the sustainability of SMEs: Perceptions of top managers and the owners
J Dvorský, J Bednarz, A Blajer-Gołębiewska
Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy 18 (3), 779-811, 2023
62023
Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
J Bednarz, AM Nikodemska-Wołowik
Journal of Economics and Management, 5-22, 2017
62017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20