Obserwuj
Agnieszka Tul-Krzyszczuk
Agnieszka Tul-Krzyszczuk
Adiunkt, SGGW Warszawa
Zweryfikowany adres z sggw.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Handel detaliczny żywnością w Polsce
M Kosicka-Gębska, A Tul-Krzyszczuk, J Gębski
Wydawnictwo SGGW, 2011
972011
Estimation of the scale of food waste in hotel food services—A case study
M Tomaszewska, B Bilska, A Tul-Krzyszczuk, D Kołożyn-Krajewska
Sustainability 13 (1), 421, 2021
402021
Certification labels in shaping perception of food quality—insights from Polish and Belgian urban consumers
J Kaczorowska, A Prandota, K Rejman, E Halicka, A Tul-Krzyszczuk
Sustainability 13 (2), 702, 2021
312021
Próba oszacowania strat i marnotrawstwa żywności w Polsce
S Łaba, R Łaba, K Szczepański, B Bilska, M Tomaszewska, ...
Przemysł Spożywczy 74, 2020
202020
Innowacje w procesach dystrybucji i sprzedaży produktów żywnościowych
A Tul-Krzyszczuk, K Krajewski
Marketing i rynek, 774-789, 2014
152014
Distribution of macronutrients within organically grown Jerusalem artichoke (Helianthus tuberosus L.) tubers throughout the growing period
E Jariene, M Jeznach, H Danilcenko, S Zaldariene, Z Taraseviciene, ...
Journal of Elementology 21 (4), 2016
112016
Wpływ Internetu na zachowania współczesnych konsumentów wobec żywności
J Gębski, M Kosicka-Gębska, A Tul-Krzyszczuk
Handel Wewnętrzny, 103-112, 2017
102017
Usługi w turystyce
E Świstak, A Tul-Krzyszczuk
Wydawnictwo SGGW, Warszawa, 2013
102013
Konkurencyjność na rynku wina w Polsce
A Tul-Krzyszczuk, A Kolakowska-Paszkiewicz
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 4 (10), 2008
82008
Food Design-innowacyjna koncepcja kształtowania produktów i komunikacji rynkowej na rynku żywności
K Krajewski, A Tul-Krzyszczuk
Marketing i Rynek, 399-405, 2014
72014
Digital consumers in the foodservices market
I Kowalczuk, D Stangierska, J Gębski, A Tul-Krzyszczuk, E Zmudczyńska
Sustainability 13 (13), 7403, 2021
62021
Próba oszacowania strat i marnotrawstwa żywności w Polsce Attempt to estimate food losses and wastage
S Łaba, R Łaba, K Szczepański, B Bilska, M Tomaszewska, ...
Food Ind 74, 10-18, 2020
62020
Innowacyjne rozwiązania w zakresie kształtowania usług gastronomicznych i związanej z nimi komunikacji rynkowej
A Tul-Krzyszczuk, K Krajewski, B Bilska, M Swiatkowska
Journal of Agribusiness and Rural Development, 2015
62015
Innowacyjne aspekty handlu artykułami żywnościowymi
A Tul-Krzyszczuk, M Kosicka-Gębska
Handel wewnętrzny w Polsce. Rynek artykułów żywnościowych, 206-221, 2013
62013
Potrawy i produkty regionalne jako szansa rozwoju obszarów wiejskich w Polsce po akcesji do Unii Europejskiej
A Tul-Krzyszczuk, K Krajewski
Żywność. Nauka. Technologia. Jakość. Supl 3 (36), 16-22, 2003
62003
The impact of innovation on the global competitiveness of Polish meat and dairy enterprises
A Tul-Krzyszczuk, P Jankowski
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie-Problemy Rolnictwa Światowego 19 (1), 120-132, 2019
52019
Rola opakowań aktywnych w ograniczaniu marnotrawstwa mięsa w gospodarstwach domowych
M Jeznach, B Bilska, A Tul-Krzyszczuk, A Pawlak
Żywność Nauka Technologia Jakość 24 (4), 2017
52017
Wybrane innowacyjne narzędzia marketingu w handlu detalicznym żywnością
A Tul-Krzyszczuk, M Jeznach, A Bobola, A Przybyła
Handel Wewnętrzny 62 (3), 362, 2016
52016
Próba oszacowania strat i marnotrawstwa żywności w Polsce (An attempt to estimate food loss and waste in Poland)
Ł Sylwia, B Bilska, M Tomaszewska, R Łaba, K Szczepański, ...
Przemysł Spożywczy 74 (11), 10-18, 2020
42020
The marketing communication innovations in relations with customers of catering enterprises–case of Poland®
A Tul-Krzyszczuk, J Gębski, M Jeznach, A Maciąg
Postępy Techniki Przetwórstwa Spożywczego, 185-194, 2020
42020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20