Obserwuj
Aleksandra Jasińska-Maciążek
Aleksandra Jasińska-Maciążek
Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Warszawski
Zweryfikowany adres z uw.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Czy szkoła ma znaczenie: analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym
R Dolata, D Campfield, A Hawrot, K Hernik, E Jarnutowska, ...
Analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym, 2014
262014
Trafność metody edukacyjnej wartości dodanej dla gimnazjów
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska, M Koniewski, P Majkut, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2013
242013
Wykorzystanie krajowych egzaminów jako instrumentu polityki oświatowej na przykładzie procesu różnicowania się gimnazjów w dużych miastach
R Dolata, A Jasińska, M Modzelewski
Polityka Społeczna 1, 41-46, 2012
232012
Szkolne pytania. Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV-VI
R Dolata, P Grygiel, DM Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV–VI. Warszawa: Instytut …, 2015
212015
Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, M Koniewski, ...
Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym, 2014
15*2014
Raport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej
R Dolata, M Sitek
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
102015
Raport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej
R Dolata, M Sitek
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
102015
(Ko)warianty efektywności nauczania. Wyniki badania w klasach IV–VI
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, M Koniewski, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
92015
Testy osiągnięć szkolnych TOS3: przykład narzędzia skonstruowanego z wykorzystaniem modelu Rascha
A Jasińska, M Modzelewski
Edukacja 2, 85–107, 2014
72014
Można inaczej. Wykorzystanie IRT do konstrukcji testów osiągnięć szkolnych
A Jasińska, M Modzelewski
Regionalne i lokalne diagnozy edukacyjne, 157-168, 2012
6*2012
warianty efektywności nauczania
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, M Koniewski, ...
Wyniki badania w klasach IV-VI, 2015
52015
Międzyszkolne zróżnicowanie wyników nauczania po pierwszym etapie kształcenia
A Jasińska, M Modzelewski
Polska edukacja w świetle diagnoz prowadzonych z różnych perspektyw …, 2013
42013
Kształcenie nauczycieli w Polsce. Wyniki międzynarodowego badania TEDS-M 2008
M Czajkowska, A Jasińska, M Sitek
Instytut Filozofii i Socjologii Państwowej Akademii Nauk, 2010
42010
Pomiar gotowości szkolnej za pomocą skali quasi-obserwacyjnej
A Jasińska
Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego, 415–424, 2010
4*2010
Psycho-social correlates of cyberbullying among Polish adolescents
S Rębisz, A Jasińska-Maciążek, P Grygiel, R Dolata
International journal of environmental research and public health 20 (8), 5521, 2023
32023
Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej. Raport o stanie edukacji 2014
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, B Kondratek, ...
32014
Społeczeństwo w drodze do wiedzy: raport o stanie edukacji 2010: broszura informacyjna
E Bartnik, K Biedrzycki, J Bracisiewicz, A Chłoń-Domińczak, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2011
32011
Sex differences in guessing and item omission
K Świst, P Skórska, M Koniewski, A Jasińska-Maciążek
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
22015
Modele analizy zróżnicowania wyników nauczania
A Jasińska-Maciążek, M Modzelewski
Czy szkoła ma znaczenie? Analiza zróżnicowania efektywności nauczania na …, 2014
22014
Various reasons, various trajectories? Interrupted schooling among Polish upper secondary school students
A Jasińska-Maciążek, A Hawrot, P Marchlik, H Tomaszewska-Pękała, ...
Research Papers in Education 37 (3), 418-440, 2022
2022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20