Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1993 | 1453 |
h-indeks | 19 | 19 |
i10-indeks | 23 | 22 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Pierre ChandonL'Oréal Chaired Professor of Marketing, INSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Daniel FernandesAssociate Professor of Marketing, Catholic University of PortugalZweryfikowany adres z ucp.pt
- David DuboisAssociate Professor of Marketing, INSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Yann CornilUniversity of British ColumbiaZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
- Carolina WerleGrenoble école de managementZweryfikowany adres z grenoble-em.com
- Elizabeth MillerUniversity of Massachusetts AmherstZweryfikowany adres z isenberg.umass.edu
- Mario PandelaereVirginia TechZweryfikowany adres z vt.edu
- Lan Nguyen ChaplinNorthwestern UniversityZweryfikowany adres z Northwestern.edu
- James BurroughsRolls-Royce Commonwealth Professor of Commerce, McIntire School of Commerce, University of VirginiaZweryfikowany adres z virginia.edu
- Alex GunzManchester Business SchoolZweryfikowany adres z mbs.ac.uk
- Bernd WeberDean, Faculty of Medicine, University of BonnZweryfikowany adres z ukb.uni-bonn.de
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationZweryfikowany adres z insead.edu
Obserwuj
Nailya Ordabayeva
Associate Professor of Business Administration, Tuck School of Business, Dartmouth College
Zweryfikowany adres z tuck.dartmouth.edu - Strona główna