Obserwuj
Jadwiga Berbeka
Jadwiga Berbeka
Associate Professor, Head of Department of Tourism, Cracow University of Economics
Zweryfikowany adres z uek.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Poziom życia ludności a wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej
J Berbeka
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, 2006
932006
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów
J Berbeka
Studia Ekonomiczne 303, 84-101, 2016
342016
Podstawy ekonomiki i organizacji czasu wolnego
J Berbeka, M Makówka, A Niemczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2008
342008
Marketing w sporcie: pomocnicze materiały dydaktyczne
J Berbeka
Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2004
33*2004
Marketing w praktyce. Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów
J Berbeka
Marketing i rynek 6 (01), 1999
331999
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Wydawnictwo CH Beck, 2015
302015
The potential of local KIBS companies as a determinant of tourism development in Krakow
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Tourism Economics 20 (6), 1337-1348, 2014
302014
Porównanie poziomu życia w krajach Europy Środkowej
J Berbeka
Wiadomości Statystyczne 44 (08), 1999
271999
Zmiany Zachowan Turystycznych Polaków i ich Uwarunkowan w Latach 2006–2015
J Berbeka
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 25-26, 2016
242016
Technology used in knowledge management by global professional event services
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Journal of Global Information Management (JGIM) 29 (1), 145-163, 2021
222021
The value of remote Arctic destinations for backcountry skiers
J Berbeka
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 18 (4), 393-418, 2018
212018
Konwergencja gospodarcza a konwergencja społeczna krajów Unii Europejskiej (15) w latach 1985–2002
J Berbeka
MITEL, 2006
182006
Wpływ ekonomiczny turystyki na gospodarkę Krakowa
R Seweryn, J Berbeka, A Niemczyk, K Borodako
Małopolska Organizacja Turystyczna, Kraków, 2017
172017
External and internal factors motivating outsourcing of business services by meeting-industry companies: A case study in Krakow, Poland
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Journal of Convention & Event Tourism 16 (2), 93-115, 2015
152015
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Folia Turistica 32, 195-213, 2014
152014
Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej
J Berbeka
Studia Ekonomiczne 147, 9-20, 2013
152013
Tourism enterprises as buyers of knowledge-intensive business services
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Sage Open 5 (1), 2158244015569669, 2015
142015
The changes of the meeting industry in Krakow in the context of the global crisis
K Borodako, J Berbeka, K Klimek, A Niemczyk, R Seweryn
Tourism & Management Studies 7, 149-157, 2011
122011
Czynniki ksztaltujace zachowania konsumentow na rynku sportowym
J Berbeka
Marketing i Rynek 10 (05), 23-29, 2003
112003
Płeć a zachowania konsumentów
J Berbeka
Marketing w Praktyce 1, 35-37, 1999
111999
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20