Umowa społeczna z dzieckiem jako droga ku demokracji w wychowaniu: studium teoretyczno-empiryczne A Olczak Uniwersytet Zielonogórski, 2010 | 22 | 2010 |
Umowa z dzieckiem w przedszkolu A Olczak Fundacja Edukacja - Demokracja - Rozwój, 2015 | 5 | 2015 |
Obraz ucznia w wypowiedziach przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej A Olczak Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne, 189-199, 0 | 5* | |
Współczesny nauczyciel–wybrane problemy i wyzwania zawodowego funkcjonowania A Olczak Rocznik Lubuski 43 (1), 55-67, 2017 | 4 | 2017 |
Pozory demokracji w edukacji A Olczak Edukacyjne i społeczne konteksty demokracji, red. Agnieszka Olczak, Paweł …, 2015 | 4* | 2015 |
Wychowanie demokratyczne podstawą budowania więzi w rodzinie A Olczak Więzi, 33-45, 2010 | 4 | 2010 |
Bilingual language acqusition in preschool age: the emotional context of kindergarten daily routines M Pocinho, A Olczak, M Farnicka Problemy Wczesnej Edukacji 1, 30-39, 2018 | 3 | 2018 |
Przedszkole-edukacyjny sukces dziecka czy zmarnowane szanse? A Nowak-Łojewska, A Olczak Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2015 | 3 | 2015 |
Edukacja w demokracji i ku demokracji przez aktywne uczestnictwo dziecka A Olczak Demokracja i edukacja: dylematy, diagnozy, doświadczenia, red. K. Gawlicz, P …, 2014 | 3 | 2014 |
Między wolnością a powinnością w wychowaniu A Olczak Wychowanie na Co Dzień 9, 17-20, 2004 | 3 | 2004 |
Dialog w diadzie dziecko - dorosły A Olczak Przestrzeń i czas dialogu w edukacji, 111-129, 2011 | 2 | 2011 |
Edukacja w przebiegu życia: od dzieciństwa do starości M Kowalski, A Olczak Impuls, 2010 | 2 | 2010 |
Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka L Kataryńczuk-Mania, M Magda-Adamowicz, A Olczak, WA Marszałek Wydawnictwo Adam Marszałek, 2017 | 1 | 2017 |
Uczenie się demokracji od dzieciństwa - kaprys czy potrzeba współczesności? A Olczak Problemy Wczesnej Edukacji 4, 92-100, 2015 | 1 | 2015 |
Dimorphic Outlook on 's Creative Attitudes on the Verge of Education Application of Creative and Re-constructive Attitudes Rating Scale (SPTO) K Krasoń, J Bonar, J Garbula, E Jaszczyszyn, A Nowak-Łojewska, ... New Educational Review 4, 285-299, 2015 | 1* | 2015 |
O NOWY KSZTAŁT WCZESNEJ EDUKACJI–REFLEKSJE NA TEMAT POSZUKIWAŃ TWÓRCZEGO NAUCZYCIELA A Olczak Kwartalnik Pedagogiczny 223 (1), 121-138, 2011 | 1 | 2011 |
Uczyć się, aby żyć wspólnie. Poszukiwanie demokracji w działaniach dydaktyczno-wychowawczych A Olczak Refleksje 2, 18-25, 2021 | | 2021 |
Kilka słów o poznawaniu świata przez dzieci A Olczak Inspirator 2, 10-13, 2020 | | 2020 |
Rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci i młodzieży wyzwaniem dla nauczycieli A Olczak Inspirator 1, 3-7, 2020 | | 2020 |
Nauczyciel - liderem. O społecznym zapotrzebowaniu na profesjonalizm, refleksyjność i demokratyczne relacje A Olczak GRONO 1, 20-22, 2020 | | 2020 |