Gifted education in 21 European countries: Inventory and perspective FJ Mönks, R Pflüger, Radboud Universiteit Nijmegen Radboud University Nijmegen, 2005 | 235 | 2005 |
Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować W Limont GWP., Gdańsk, 2010 | 145* | 2010 |
Synektyka a zdolności twórcze: eksperymentalne badania stymulowania rozwoju zdolności twórczych z wykorzystaniem aktywności plastycznej W Limont Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, 1994 | 119 | 1994 |
Analiza wybranych mechanizmów wyobraźni twórczej: badania eksperymentalne W Limont Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 1996 | 96 | 1996 |
Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować. Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne W Limont | 90* | 2012 |
The Routledge international companion to gifted education T Balchin, B Hymer, DJ Matthews Routledge, 2013 | 76 | 2013 |
‘Old wine in new bottles’? Relationships between overexcitabilities, the Big Five personality traits and giftedness in adolescents W Limont, J Dreszer-Drogorób, S Bedyńska, K Śliwińska, D Jastrzębska Personality and Individual Differences 69, 199-204, 2014 | 70 | 2014 |
Education of the gifted in Europe: theoretical and research issues: report of the educational research workshop held in Nijmegen (The Netherlands) 23-26 July 1991 FJ Mönks, MW Katzko Taylor & Francis, 1992 | 33* | 1992 |
Not Only Jumps, Slumps, but also Mini Plateau. Creative Potential Assessed by the Test for Creative Thinking-Drawing Production. A Cross-Sectional Study of … D Jastrzębska, W Limont Creativity Research Journal 29 (3), 337-342, 2017 | 25 | 2017 |
Teoria i praktyka edukacji uczniów zdolnych Limont Oficyna Wydawnicza ,,Impuls’’, 2005 | 25 | 2005 |
Support and education of gifted students in Poland W Limont Journal for the Education of the Gifted 36 (1), 66-83, 2013 | 21 | 2013 |
,,Stań na ramionach gigantów'', czyli uczeń zdolny jako problem wychowawczy Limont Psychologia Wychowawcza, 125-138, 2013 | 18* | 2013 |
Perfectionism: International case studies PA Schuler, I Ferbezer, N O’Leary, LV Popova, CMC Delou, W Limont Gifted and talented international 18 (2), 67-75, 2003 | 17 | 2003 |
„Inny świat? Czy nieznany ich własny?”. Potencjał rozwojowy, wzmożona pobudliwość psychiczna a zdolności W LIMONT Psychologia Wychowawcza 47 (5), 9-27, 2014 | 15 | 2014 |
Pedagogika twórczości, czyli edukacja ku twórczości W Limont Pedagogika. Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji, vol.. Gdańsk: GWP, 2010 | 14 | 2010 |
Uczeń zdolny jako problem wychowawczy W Limont W: W. Limont, J. Cieślikowska (red.), Wybrane zagadnienia edukacji uczniów …, 2005 | 13* | 2005 |
Wybrane zagadnienia edukacji uczniów zdolnych: Uczeń-nauczyciel-edukacja W Limont, J Cieślikowska Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 2005 | 13 | 2005 |
Wybrane zagadnienia edukacji uczniów zdolnych. Zdolności i stymulowanie rozwoju. Limont, Cieslikowska Oficyna Wydawnicza ,,Impuls’’, 2005 | 13* | 2005 |
Czy potrzebna jest pedagogika zdolności W Limont, J Cieślikowska W: W. Limont (red.), Teoria i praktyka edukacji uczniów zdolnych. Kraków …, 2004 | 13 | 2004 |
Twórczość w aspekcie cyklu życia W Limont W: E. Dombrowska, A. Niedźwiedzka,(zebrały i oprac.), Twórczość–wyzwanie XXI …, 2003 | 13 | 2003 |