Obserwuj
Wieslawa Limont
Wieslawa Limont
Professor of Psychology, Nicolaus Copernicus University
Zweryfikowany adres z umk.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Gifted education in 21 European countries: Inventory and perspective
FJ Mönks, R Pflüger, Radboud Universiteit Nijmegen
Radboud University Nijmegen, 2005
2532005
Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować
W Limont
GWP., Gdańsk, 2010
1582010
Synektyka a zdolności twórcze: eksperymentalne badania stymulowania rozwoju zdolności twórczych z wykorzystaniem aktywności plastycznej
W Limont
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, 1994
1311994
Analiza wybranych mechanizmów wyobraźni twórczej: badania eksperymentalne
W Limont
Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 1996
1051996
Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować. Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
W Limont
94*2012
The Routledge international companion to gifted education
T Balchin, B Hymer, DJ Matthews
Routledge, 2009
772009
‘Old wine in new bottles’? Relationships between overexcitabilities, the Big Five personality traits and giftedness in adolescents
W Limont, J Dreszer-Drogorób, S Bedyńska, K Śliwińska, D Jastrzębska
Personality and Individual Differences 69, 199-204, 2014
752014
Education of the gifted in Europe: theoretical and research issues: report of the educational research workshop held in Nijmegen (The Netherlands) 23-26 July 1991
FJ Mönks, MW Katzko
Taylor & Francis, 1992
36*1992
Teoria i praktyka edukacji uczniów zdolnych
Limont
Oficyna Wydawnicza ,,Impuls’’, 2005
272005
Not Only Jumps, Slumps, but also Mini Plateau. Creative Potential Assessed by the Test for Creative Thinking-Drawing Production. A Cross-Sectional Study of …
D Jastrzębska, W Limont
Creativity Research Journal 29 (3), 337-342, 2017
252017
,,Stań na ramionach gigantów'', czyli uczeń zdolny jako problem wychowawczy
Limont
Psychologia Wychowawcza, 125-138, 2013
25*2013
Support and education of gifted students in Poland
W Limont
Journal for the Education of the Gifted 36 (1), 66-83, 2013
242013
„Inny świat? Czy nieznany ich własny?”. Potencjał rozwojowy, wzmożona pobudliwość psychiczna a zdolności
W LIMONT
Psychologia Wychowawcza 47 (5), 9-27, 2014
192014
Perfectionism: International case studies
PA Schuler, I Ferbezer, N O’Leary, LV Popova, CMC Delou, W Limont
Gifted and talented international 18 (2), 67-75, 2003
172003
Pedagogika twórczości, czyli edukacja ku twórczości
W Limont
Pedagogika. Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji, vol.. Gdańsk: GWP, 2010
162010
Twórczość w aspekcie cyklu życia
W Limont
W: E. Dombrowska, A. Niedźwiedzka,(zebrały i oprac.), Twórczość–wyzwanie XXI …, 2003
152003
Czy potrzebna jest pedagogika zdolności
W Limont, J Cieślikowska
W: W. Limont (red.), Teoria i praktyka edukacji uczniów zdolnych. Kraków …, 2004
142004
Zdolni w szkole, czyli o zagrożeniach i możliwościach rozwojowych uczniów zdolnych. Poradnik dla nauczycieli, wychowawców.
W Limont, J Cieślikowskiej, D Jastrzębska
13*2012
Uczeń zdolny jako problem wychowawczy
W Limont
W: W. Limont, J. Cieślikowska (red.), Wybrane zagadnienia edukacji uczniów …, 2005
13*2005
Wybrane zagadnienia edukacji uczniów zdolnych. Zdolności i stymulowanie rozwoju.
Limont, Cieslikowska
Oficyna Wydawnicza ,,Impuls’’, 2005
11*2005
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20