Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 919 | 712 |
h-indeks | 17 | 13 |
i10-indeks | 26 | 19 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Alan J. DalyProfessor of Education, University of California, San DiegoZweryfikowany adres z ucsd.edu
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Miguel del FresnoUNEDZweryfikowany adres z der.uned.es
- Wim GijselaersProfessor of Educational Sciences, Maastricht UniversityZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Ad NottenResearcher, UNU-MERIT, SBE, Maastricht UniversityZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Dirk Tempelaarassociate professor, Maastricht University School of Business and EconomicsZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Mien SegersHoogleraar Corporate Learning, Maastricht University School of Business and EconomicsZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Christine GreenhowProfessor of Educational Technology and Educational Psychology, Michigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Frank CornelissenProfessor of Innovation in Education, University of Amsterdam (the Netherlands)Zweryfikowany adres z uva.nl
- Diana L. Brandon (Formerly Diana Ca...Florida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Dominik E. FROEHLICHUniversity of ViennaZweryfikowany adres z univie.ac.at
- Michael KerresUniversity of Duisburg-Essen, Learning LabZweryfikowany adres z uni-due.de
- Allison LittlejohnProfessor and Director, UCL Knowledge Lab, University College London, UKZweryfikowany adres z ucl.ac.uk