Obserwuj
Piotr Zmyślony
Piotr Zmyślony
Poznan University of Economics and Business; Corvinus University of Budapest
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Popyt turystyczny: uwarunkowania i perspektywy rozwoju
A Niezgoda, P Zmyślony
AE, Poznań, 2003
210*2003
Community participation in sustainable rural tourism experience creation: a long-term appraisal and lessons from a thematic villages project in Poland
W Idziak, J Majewski, P Zmyślony
Journal of Sustainable Tourism 23 (8-9), 1341-1362, 2015
1692015
Regiony turystyczne
Z Kruczek, P Zmyślony
Wydawnictwo Proksenia, 2010
1102010
Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym
P Zmyślony
Wydawnictwo Akademiii Ekonomicznej 2008, https://www.ceeol.com/search/book …, 2008
1002008
Metody stymulowania rozwoju turystyki w ujęciu przestrzennym
G Gołembski, A Niezgoda, M Bednarska, P Zmyślony, ...
AEP, 2002
922002
Międzynarodowa konkurencyjność regionu turystycznego. Od programowania rozwoju do zarządzania strategicznego
Ł Nawrot, P Zmyślony
Od programowania rozwoju do zarządzania strategicznego. Wydawnictwo …, 2009
802009
Urban tourism hypertrophy: who should deal with it? The case of Krakow (Poland)
P Zmyślony, J Kowalczyk-Anioł
International Journal of Tourism Cities 5 (2), 247-269, 2019
522019
Turystyka miejska jako źródło protestów społecznych: przykłady Wenecji i Barcelony
J Kowalczyk-Anioł, P Zmyślony
Turystyka kulturowa, 7-36, 2017
522017
Funkcja turystyczna w procesie internacjonalizacji miast
P Zmyślony
Wydawnictwo PROKSENIA, 2015
522015
Identification of Leadership in Emerging Tourist Destinations
P Zmyslony
Tourism Review 69 (3), 173-186, 2014
422014
The sharing economy and sustainability of urban destinations in the (over) tourism context: The social capital theory perspective
P Zmyślony, G Leszczyński, A Waligóra, W Alejziak
Sustainability 12 (6), 2310, 2020
372020
Deconstructing the overtourism-related social conflicts
P Zmyślony, J Kowalczyk-Anioł, M Dembińska
Sustainability 12 (4), 1695, 2020
342020
Literatura jako podstawa tworzenia produktu turystycznego
P Zmyślony
Instytut Turystyki, 2001
292001
Tourism and the night-time economy: the perspective article
P Zmyslony, R Pawlusiński
Tourism Review 75 (1), 194-197, 2019
252019
Inwestor czy synergetyk? Rola samorządu terytorialnego w rozwoju turystyki
Ł Nawrot, P Zmyślony
Rola i zadania samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki turystycznej …, 2004
24*2004
Rachunek zysków bez strat: identyfikacja ekonomicznych korzyści współdziałania kultury z turystyką
P Zmyślony
Kultura i turystyka – wspólnie zyskać!, 7-23, 2009
20*2009
Rural tourism: new concepts, new research, new practice
B Lane, E Kastenholz
Routledge, 2018
192018
Globalization, Tourism and Cities: Pros and Cons
P Zmyślony
FOLIA TURISTICA 25 (1), 299-312, 2011
182011
The Measurement of City Image: Urban Tourism Market Segmentation
M Nowacki, P Zmyślony
Current Issues of Tourism Research 1 (1), 10-18, 2011
172011
Identification of overtourism in Poznań through the analysis of social conflicts
P Zmyślony, M Pilarczyk
Studia Periegetica 30 (2), 9-24, 2020
162020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20