Follow
Marcin Wieczerzycki
Title
Cited by
Cited by
Year
Value co-creation and co-destruction in the digital transformation of highly traditional companies
A Hauke-Lopes, M Ratajczak-Mrozek, M Wieczerzycki
Journal of Business & Industrial Marketing 38 (6), 1316-1331, 2022
162022
Marketing międzynarodowy
K Fonfara, B Deszczyński, A Dymitrowski, Ł Małys, P Mielcarek, ...
Współczesne trendy i praktyka (International marketing. Modern trends and …, 2014
162014
Wymiary nowych mediów a reinterpretacja pojęcia konsumenta w teoriach marketingowych
M Wieczerzycki
Marketing i rynek, 11-18, 2014
122014
Relationship and digital competencies of individuals in value creation in the Polish digitized environment
M Ratajczak-Mrozek, M Wieczerzycki, A Hauke-Lopes
Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR) 8 (4), 463-480, 2021
92021
Extra-industry imitation of digital platform business models
A Hauke-Lopes, M Wieczerzycki, M Ratajczak-Mrozek
Entrepreneurial Business and Economics Review 10 (4), 91-105, 2022
82022
Collective storytelling: Value co-creation in narrative-based goods
M Wieczerzycki, B Deszczyński
Marketing Theory 22 (3), 445-463, 2022
82022
The wisdom of e-crowds: Can masses create value?
M Wieczerzycki
International Journal of Management and Economics 51 (1), 47-62, 2016
72016
Reinterpretacja dychotomii marketingu B2B i B2C w świetle współczesnych teorii marketingowych
M Wieczerzycki
Marketing i Rynek 7 (20), 9-16, 2013
72013
Usługa finansowania społecznościowego–crowdfundingu–jako przedmiot współpracy przedsiębiorstw
M Wieczerzycki
Studia Oeconomica Posnaniensia 2 (1), 262, 2014
62014
Produkt cyfrowy w świetle jakościowej teorii informacji i koncepcji hylemorfizmu
M Wieczerzycki
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 275 (1), 129-146, 2015
52015
Istota mediów społecznościowych a zachowania współczesnych konsumentów
M Wieczerzycki
Logistyka, 2013
42013
Value appropriation by network organizations in digital economy
M Wieczerzycki, A Hauke-Lopes, M Ratajczak-Mrozek
Conference: 21 CINet Conference “Practicing Continuous Innovation in Digital …, 2020
32020
Tłum internetowy jako sieć relacji na rynku B2C
M Wieczerzycki
Organization and Management 167 (2), 75-90, 2015
32015
Contemporary Digital Consumers:“Real” Versus Virtual Value Co-creation
M Ratajczak-Mrozek, M Wieczerzycki
Data Science in Societal Applications: Concepts and Implications, 161-176, 2022
22022
Power asymmetry and value creation in B2C relationship networks
M Wieczerzycki
International Journal of Management and Economics 57 (2), 161-176, 2021
22021
Rola nowych mediów w kształtowaniu zachowań współczesnych konsumentów na rynku międzynarodowym
M Wieczerzycki
12017
Changes and Challenges in the Modern World Economy: Recent Advances in Research on International Economics & Business
M Gorynia, K Fonfara, A Dymitrowski, Ł Małys, K Appelt, E Cieślik, ...
Poznań University of Economics and Business, 2016
12016
Współtworzenie wartości przez platformy cyfrowe-podejście sieciowe
M Ratajczak-Mrozek, A Hauke-Lopes, M Wieczerzycki
Przegląd Organizacji, 29-36, 2022
2022
Marketing międzynarodowy-wyzwania dla przedsiębiorstw. Studia przypadków i zadania
A Hauke-Lopes
Poznan University of Economics & Business, 2018
2018
Social media as a tool to support building relaonships in the internaonal market
B Deszczyński, M Łuczak, M Wieczerzycki
Changes and Challenges in the Modern World Economy: Recent Advances in …, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20