Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2287 | 1203 |
h-indeks | 16 | 13 |
i10-indeks | 18 | 14 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mika GabrielssonHanken School of Economics; University of Eastern FinlandZweryfikowany adres z hanken.fi
- Seppälä Tomi TSenior Fellow of Quantitative Methods, Aalto University, School of BusinessZweryfikowany adres z aalto.fi
- Man YangAssociate Professor at Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Samuel Yaw KusiUniversity of Bradford (UK)Zweryfikowany adres z bradford.ac.uk
- Pavlos DimitratosProfessor of International Business, ASBS, University of GlasgowZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
- Tamara GalkinaAalto University School of BusinessZweryfikowany adres z aalto.fi
- Brian R. ChabowskiProfessor of Marketing, The University of TulsaZweryfikowany adres z utulsa.edu
- Minnie KontkanenUniversity lecturer (International Business), University of VaasaZweryfikowany adres z uwasa.fi
- Prof. Dr. Carsten BaumgarthHWR Berlin - Berlin School of Economics and LawZweryfikowany adres z cbaumgarth.net
- Benoit MontreuilProfessor, School of Industrial and Systems Engineering, Georgia Institute of Technology, AtlantaZweryfikowany adres z isye.gatech.edu
- Jeannette A. MenaAssociate Professor of Marketing, University of South FloridaZweryfikowany adres z usf.edu
- Irina AtkovaAssistant Professor in Digital Business, University of OuluZweryfikowany adres z oulu.fi
- Emmanuel Kusi AppiahPostdoctoral Researcher, University of VaasaZweryfikowany adres z uwasa.fi
- Forrest V. Morgeson IIIDepartment of Marketing, Michigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Andreas FürstProfessor für BWL, insbes. Marketing, Universität Erlangen-NürnbergZweryfikowany adres z fau.de
- Jana PriggeUniversity of WuerzburgZweryfikowany adres z uni-wuerzburg.de
- Svante AnderssonProfessor, Halmstad UniversityZweryfikowany adres z hh.se
Obserwuj
Peter Gabrielsson
Professor of International Marketing, University of Vaasa
Zweryfikowany adres z uwasa.fi