Obserwuj
Jolanta Tkaczyk
Jolanta Tkaczyk
Assistant Professor, Adiunkt, Kozminski University, Akademia Leona Koźmińskiego
Zweryfikowany adres z kozminski.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wszystko jest obrazem...Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa
J Tkaczyk, J Rachwalska
Marketing i Rynek 5, 5-10, 1997
57*1997
Trendy konsumenckie i ich implikacje marketingowe
J Tkaczyk
"Handel Wewnętrzny" nr 5-6, 2012
452012
The impact of the digital world on management and marketing
G Mazurek, J Tkaczyk
Poltext, 2016
382016
Digital Consumer: Trends and Challenges, [w:] The Impact of the Digital World on Management and Marketing
Tkaczyk J.
G. Mazurek, J. Tkaczyk (red.), 2016
35*2016
Are elderly consumer more ethnocentric? Attitudes towards Polish and ‘foreign’ food products
M Awdziej, J Tkaczyk, D Włodarek
Journal of Economics and Management 23 (1), 91-107, 2016
282016
E-marketing: planowanie, narzędzia, praktyka
G Mazurek, R Bębenista, B Borowiec, M Daniłoś, K Gawlik, P Gruszecki, ...
Wydawnictwo Poltext, 2021
272021
Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów
M Awdziej, J Tkaczyk
Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy …, 2017
24*2017
The Influence of Environmental Awareness on Responsible Energy Consumption—The Case of Households in Poland
M Jaciow, E Rudawska, A Sagan, J Tkaczyk, R Wolny
Energies 15 (15), 5339, 2022
202022
Identifying competitors: challenges for start-up firms
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
International Journal of Management Cases 15 (4), 234-247, 2013
192013
Wiarygodność źródeł informacji a proces podejmowania decyzji przez konsumenta [w:] Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
J Tkaczyk
Rudawska, M. Soboń, Wyd. Difin, Warszawa, 267-277, 2009
17*2009
Nowe narzędzia komunikacji-próba klasyfikacji, [w]: Innowacje w marketingu: Młodzi o marketingu
J Tkaczyk
Pietrzak J (red.), Uniwersytet Gdański, Gdańsk, 2005
14*2005
Zachowania konsumenckie w środowisku wirtualnym (on-line) Online Consumer Behaviour
J Tkaczyk
Klient i marketing, 2010
13*2010
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego
J Tkaczyk
Kierunki rozwoju marketingu usług, 2002
13*2002
Komunikacja nieformalna online (eWOM) jako narzędzie cyfrowej komunikacji marketingowej–istota, formy, motywacje
J Tkaczyk
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 67 (2), 25-38, 2016
122016
Shared Value Creation and Marketing
M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Management and Business Administration. Central Europe 22 (4), 153-167, 2014
12*2014
Postawy etnocentryczne starszych konsumentów wobec produktów spożywczych
M Awdziej, J Tkaczyk, D Włodarek
Marketing i Rynek 6, 2014
122014
Word-of-mouth w służbie marketingu
J Tkaczyk
Innowacje w marketingu 4.0, 83, 2007
12*2007
Konsument w Internecie
J Tkaczyk
E-marketing. Planowanie - Narzędzia - Praktyka., 53-75, 2018
112018
Źródła informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie przez e-konsumentów – Polska na tle innych państw UE
J Tkaczyk
Marketing i Rynek, 757-769, 2015
112015
Przegląd koncepcji współtworzenia wartości
M Awdziej, M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Handel Wewnętrzny, 16-26, 2016
92016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20