Obserwuj
Anna Szeliga-Kowalczyk
Anna Szeliga-Kowalczyk
Adiunkt, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zweryfikowany adres z wsb.wroclaw.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych: ujęcie holistyczne
B Goranczewski, A Szeliga-Duchnowska
CeDeWu. pl, 2015
132015
Teachers’ occupational burn out syndrome in secondary school
A Szeliga-Kowalczyk
Jagiellonian Journal of Management 1 (4), 353-367, 2015
72015
Use of tows analysis in tourism and recreation strategy planning by a commune governing the hosting area
A Szeliga-Duchnowska, B Goranczewski
Ekonomiczne Problemy Turystyki 40, 103-114, 2017
42017
Gender and counterproductive work behaviors among police officers
A Szeliga-Duchnowska
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
32018
Application of Kano questionnaire to assess the level of teaching staff's quality from the student's point of view
A Szeliga-Kowalczyk, M Szewczyk
The Central European Review of Economics and Management (CEREM) 2 (2), 105-118, 2018
32018
CAF jako narzędzie kształtowania jakości działań instytucji regulacyjnych
B Goranczewski, A Gawlik, A Szeliga-Kowalczyk
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku 48, 391-403, 2016
32016
Projektowanie wyrobów/usług uwzględniających preferencje klienta przy zastosowaniu metody Kano
A Szeliga-Kowalczyk, A Łabaza
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 297-309, 2016
32016
Mobbing w relacjach pracowniczych w polskich urzędach skarbowych
A Szeliga-Kowalczyk
Zarządzanie Publiczne 30 (2), 177-189, 2015
22015
Rozwój właściwych cech usługi edukacyjnej przy zastosowaniu kwestionariusza Kano
A Szeliga-Duchnowska, M Szewczyk
Problemy Jakości, 31-36, 2018
12018
Klient wewnętrzny a kultura organizacyjna
B Goranczewski, A Szeliga-Kowalczyk
Humanities and SocialSciences 22 (24), 1, 2017
12017
THE DIFFERENCES BETWEEN FEMALES AND MALES IN THEIR PERCEPTIONS OF COUNTERPRODUCTIVE WORK BEHAVIOR (A CASE STUDY OF THE POLICE FORCE)
A SZELIGA–DUCHNOWSKA, M SZEWCZYK
sj-economics scientific journal 29 (2), 197-211, 2018
2018
Przywództwo sytuacyjne a zachowania obywatelskie w organizacji
A Szeliga-Duchnowska, B Goranczewski
Humanities and Social Sciences 25 (1), 161-174, 2018
2018
Kano questionnaire as a tool for evaluating qualitative characteristics of educational services: the perspective of loyal and disloyal students
A Szeliga-Duchnowska, M Szewczyk
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
2018
Różnice między kobietami i mężczyznami w postrzeganiu zachowań kontrproduktywnych w pracy na przykładzie policji
A Szeliga-Duchnowska, M Szewczyk
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 197-211, 2018
2018
Poziom identyfikacji zachowań kontrproduktywnych w pracy w zależności od płci i wieku na przykładzie policji
A Szeliga-Duchnowska
Chorzowskie Studia Polityczne, 83-98, 2017
2017
THE DESIGN OF PRODUCTS/SERVICES WHICH TAKE CUSTOMER'S PREFERENCES INTO ACCOUNT WITH THE USE OF KANO METHOD
A Szeliga–Kowalczyk, A Łabaza
sj-economics scientific journal 22 (3), 297-309, 2016
2016
Applicability of QFD Method to the Design of Recreation Services
A Szeliga-Kowalczyk, A Łabaza
The Central European Review of Economics and Management 16 (2), 51-63, 2016
2016
Standard ISO 9001: 2015 oraz znowelizowane wytyczne ESG: 2015–zapewnienie jakości kształcenia w uczelni wyższej
A Szeliga-Kowalczyk
Problemy Jakości 47 (10), 8--14, 2015
2015
The significance of internal customer satisfaction in a standardized quality management system in the context of a Polish higher education
A Szeliga-Kowalczyk, B Goranczewski
zachowań kontrproduktywnych w pracy w zależności od płci i wieku na przykładzie policji
A Szeliga-Duchnowska
Gender in Social Sciences–Research and Recommendations, 83, 0
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20