Obserwuj
Wioletta Karina Ozga
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Acoustic neurofeedback increases beta ERD during mental rotation task
WK Ozga, D Zapała, P Wierzgała, P Augustynowicz, R Porzak, GM Wójcik
Applied Psychophysiology and Biofeedback 44, 103-115, 2019
102019
Impact of various types of provocative advertisements on brand recall and attention engagement: Pilot study report
A Kilijanek, WK Ozga
Applied Cognitive Psychology 36 (4), 946-953, 2022
42022
Exploring Factors that Differentiate Art and Non‐Art High School Students
WK Ozga, A Cudo
The Journal of Creative Behavior 56 (1), 6-15, 2022
32022
Trudności wychowawcze w grupie dzieci przedszkolnych w percepcji nauczycieli
M Pawelec, J Cholewińska, A Mazur, W Ozga
Horyzonty Psychologii i Nauk o Człowieku 4, 2014
22014
Osobowość twórcy czy osobowość twórcza? Myślenie dywergencyjne a osobowość uczniów szkół artystycznych i ogólnokształcących [Creator’s Personality or Creative Personality …
WK Ozga
Wiedza i edukacja–od teorii do praktyki, 34-49, 2018
12018
Brain, Gaze and Body Dynamics in Response to Gaze Cueing: A Review
WK Ozga, D Zapała
Advances in Cognitive Psychology 19 (4), 2023
2023
Cechy osobowości i kompetencje społeczne determinujące przynależność kobiet do grupy ofiar przemocy domowej
WK Ozga
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J–Paedagogia …, 2021
2021
External and Intrapsychic Factors Determining Unethical Behaviours and Controversial Practices in Science
WK Ozga
International Journal of Psychosocial Rehabilitation 25 (03), 2021
2021
The role of gender as a moderator in the relationship between disease perception and coping with stress strategies among psychiatric patients
M Kłak, WK Ozga
Current Problems of Psychiatry 21 (1), 22-28, 2020
2020
Disease perception and coping strategies for stress in Polish patients with various mental disorders
M Kłak, WK Ozga
Current Problems of Psychiatry 20 (2), 130-137, 2019
2019
Neuropsychological aspects of perception of emotionally loaded and neutral advertising illustrations.
BLJ Kaczmarek, M Stencel, W Ozga, A Kilijanek
Acta Neuropsychologica 15 (2), 2017
2017
How to enhance brand recall-provocative advertisements
A KILIJANEK, WK OZGA
Maija BURIMA, Ph. D. Hasan KARACAN, Ph. D., 205, 0
Can neurofeedback improve mental rotation process? A Beta-band ERD Study
WK Ozga, D Zapała, P Wierzgała, P Augustynowicz
Analiza trudności wychowawczych rodziców dzieci w wieku przedszkolnym
M Pawelec, J Cholewińska, A Mazur, W Ozga
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–14