Follow
Adam Rogalski
Adam Rogalski
Wydział Elektryczny, Politechnika Warszawska
Verified email at ee.pw.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Influence of geometrical parameters of switched reluctance motor on electromagnetic torque
K Bienkowski, J Szczypior, B Bucki, A Biernat, A Rogalski
Procedings of XVI International Conference of Electrical Machines-Kraków, 5-8, 2004
512004
Wpływ parametrów konstrukcyjnych na charakterystyki statyczne momentu silnika reluktancyjnego przełączalnego
K Bieńkowski, A Rogalski, M Flaszczyński
XLI Międzynarodowe Sympozjum Maszyn Elektrycznych, 14-17, 2005
32005
Wpływ przekształtnika na moc znamionowa trójfazowego silnika indukcyjnego
A Rogalski
Maszyny Elektryczne: zeszyty problemowe, 135-139, 2007
22007
Rozkład indukcji magnetycznej szczelinie powietrznej silnika indukcyjnego wielofazowego
A Rogalski, A Pochanke, K Bieńkowski
XL Międzynarodowe Sympozjum Maszyn Elektrycznych 15, 18, 2004
22004
Sparametryzowany model polowy silnika reduktorowego z magnesami trwałymi
K Bieńkowski, A Rogalski
Maszyny Elektryczne: zeszyty problemowe, 11-16, 2012
12012
Five phase switched reluctance motor with short flux path for low speed applications and mechatronics
K Bienkowski, B Bucki, A Rogalski, A Pochanke
Warsaw (see p. 15), 2006
12006
Dobór parametrów konstrukcyjnych silnika reluktancyjnego przełączalnego oraz ich wpływ na charakterystyki statyczne momentu
K Bieńkowski, A Rogalski, M Flaszczyński
Maszyny Elektryczne: zeszyty problemowe, 107-112, 2005
12005
Model kompleksowy silnika reluktancyjnego przełączalnego z toczącym się wirnikiem
G Kamiński, A Rogalski
Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej. Elektryka, 11-47, 2001
12001
Wybrane charakterystyki silnika indukcyjnego liniowego
A Rogalski
Przegląd Elektrotechniczny 93, 2017
2017
11. Parametry i warunki ruchu samochodu: 11.7. Projektowanie maszyny elektrycznej, 11.8. Budowa prototypu
J Szczypior, R Jakubowski, A Biernat, A Rogalski
Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, 2015
2015
6. Silniki elektryczne liniowe w napędach PRT; 6.1. Wprowadzenie, 6.2. Wybór konstrukcji silnika napędowego pojazdu PRT, 6.3. Obwodowo-polowe metody projektowania silników …
G Kamiński, W Przyborowski, P Staszewski, A Rogalski
Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, 2015
2015
6. Silniki elektryczne liniowe w napędach PRT: 6.4. Wyniki obliczeń projektowych konstrukcji i charakterystyk SIL, 6.5. Konstrukcja i technologia modelu laboratoryjnego silnika …
G Kamiński, P Staszewski, W Przyborowski, E Kupiec, A Rogalski
Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, 2015
2015
6. Silniki elektryczne liniowe w napędach PRT: 6.6. Metody badań i układy pomiarowe, 6.7. Wybrane wyniki badań eksperymentalnych modelu laboratoryjnego SIL
G Kamiński, P Staszewski, W Przyborowski, A Biernat, E Kupiec, ...
Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, 2015
2015
Przegląd konstrukcji maszyn elektrycznych ze względu na trajektorię ruchu wirnika
A Rogalski
Elektro Info, 110--114, 2014
2014
Linear asynchronous motors for PRT drive
A Biernat, G Kamiński, E Kupiec, W Przyborowski, A Rogalski, ...
ECO-MOBILITY Innovative systems, constructions and advanced material …, 2013
2013
Wpływ parametrów konstrukcyjnych na tętnienia momentu czteropasmowego silnika reluktancyjnego przełączalnego
K Bieńkowski, B Bucki, A Rogalski, K Tomczuk
Maszyny Elektryczne: zeszyty problemowe, 113-117, 2005
2005
Distribution of the magnetic flux density in the air-gap of multi-phase induction machine.
A Rogalski, A Pochanke, K Bieńkowski
XL International Symposium on Electrical Machines, SME2004, 2004
2004
Czy silniki indukcyjne muszą być trójfazowe?
A Rogalski, K Bieńkowski
Maszyny Elektryczne: zeszyty problemowe, 81-84, 2003
2003
WPŁYW PARAMETRÌW KONSTRUKCYJNYCH NA MOMENT OBROTOWY PRZEŁĄCZALNEGO SILNIKA RELUKTANCYJNEGO
K BIEŃKOWSKI, M GAJEWSKI, J SZCZYPIOR, A ROGALSKI
SILNIKI INDUKCYJNE WIELOFAZOWE–UKŁADY NAPIĘĆ ZASILAJĄCYCH
A ROGALSKI, A POCHANKE
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20