Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 755 | 735 |
h-indeks | 14 | 14 |
i10-indeks | 14 | 14 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko12 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jeffrey A. GreeneProfessor, School of Education, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z email.unc.edu
- Michael D. WolcottHigh Point University Workman School of Dental MedicineZweryfikowany adres z highpoint.edu
- Kayley LyonsUniversity of Melbourne, Centre for Digital Transformation of HealthZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- P. Karen MurphyDistinguished Professor, The Pennsylvania State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Carla M. FirettoMary Lou Fulton Teachers College, Arizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- J. Elizabeth RicheyTeaching Assistant Professor, University of PittsburghZweryfikowany adres z pitt.edu
- Ken KoedingerHCII, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z cmu.edu
- Rebekah F. DukeDoctoral Student, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z live.unc.edu
- Matthew L BernackiAssociate Professor, University of North Carolina, Chapel HillZweryfikowany adres z unc.edu
- judith harackiewiczProfessor of Psychology, University of Wisconsin - MadisonZweryfikowany adres z wisc.edu
- Brian CartiffResearch Assistant Professor, College of Education, University of South CarolinaZweryfikowany adres z mailbox.sc.edu
- Dalila Dragnić-CindrićSenior Research Scientist, Learning Sciences Research, Digital PromiseZweryfikowany adres z digitalpromise.org
- Peter SchaldenbrandPhD Student, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
Obserwuj
Nikki G. Lobczowski
Assistant Professor, Faculty of Education, McGill University
Zweryfikowany adres z cmu.edu - Strona główna