Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3084 | 2226 |
h-indeks | 17 | 15 |
i10-indeks | 23 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Nicola BilsteinUniversity of BayreuthZweryfikowany adres z uni-bayreuth.de
- Andreas EggertProfessor of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinZweryfikowany adres z fu-berlin.de
- Wolfgang UlagaProfessor of Management Practice (Marketing), INSEAD, France.Zweryfikowany adres z insead.edu
- Dwayne D. GremlerDistinguished Research Professor, Bowling Green State UniversityZweryfikowany adres z bgsu.edu
- Elisabeth BrüggenMaastricht UniversityZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Christina SichtmannBern University of Applied SciencesZweryfikowany adres z univie.ac.at
- Werner KunzProfessor of Marketing, University of Massachusetts BostonZweryfikowany adres z umb.edu
- Maria HolmlundProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Nancy V. WünderlichTechnische Universität BerlinZweryfikowany adres z tu-berlin.de
- Sabine FliessProfessor für Dienstleistungsmanagement, FernUniversität in HagenZweryfikowany adres z fernuni-hagen.de
- Sabine BenoitProfessor of Marketing, University of Surrey and Australian National University (ANU)Zweryfikowany adres z surrey.ac.uk
- Andrea OrdaniniBocconiZweryfikowany adres z unibocconi.it
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityZweryfikowany adres z fordham.edu
Obserwuj
Jens Hogreve
Professor of Service Management, Catholic University of Eichstätt-Ingolstadt
Zweryfikowany adres z ku.de - Strona główna