Obserwuj
Marzena Barańska
Marzena Barańska
Uniwersytet Jagielloński wKrakowie
Brak zweryfikowanego adresu e-mail
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Reklama i jej ograniczenia: standardy europejskie a prawo polskie
M Barańska-Sereda
Poltekst, 2011
202011
Infodemia–an analysis of fake news in Polish news portals and traditional media during the coronavirus pandemic
M Popiołek, M Hapek, M Barańska
Communication & Society 34 (4), 81-98, 2021
112021
Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji: studium politologiczno-prawne
M Barańska
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu …, 2012
72012
Dylematy współczesnego dziennikarza/dziennikarstwa–wybrane zagadnienia
M Barańska
Przegląd Politologiczny, 155-182, 2011
52011
The Subjective Dimension of Fake News
M Barańska
Studia Iuridica Lublinensia 30 (5), 53-74, 2021
42021
Sponsoring telewizyjny: teoria i praktyka
M Barańska
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa im. Adama …, 2008
42008
Ochrona zdrowia jako element polityki publicznej
M Barańska
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 169-196, 2013
32013
Memetics and political science. Chosen problems
D Łukasz, B Marzena
PolitBook, 117-131, 2013
32013
Reklama a postawy prozdwrowotne: ujęcie ekonomiczno-prawne
M Barańska, H Mruk
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019
22019
Rola autopromocji w zarządzaniu ofertą telewizyjną
M Barańska
Zeszyty Prasoznawcze, 779-804, 2017
22017
Zarządzanie wartością zdrowia w marketingu na przykładzie wybranych reklam koncernów farmaceutycznych
M Barańska
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 189-214, 2016
22016
Kontrowersje wokół wizerunku lekarza w reklamie—podejście normatywne
M Barańska
Marketing i Rynek, 42-52, 2019
12019
Family in the background of socio-cultural transformations in post-war Poland
B Marzena
PolitBook, 176-189, 2012
12012
Cooperation between artists and cultural organisations in achieving the Sustainable Development Goals
K Plebańczyk, M Barańska
Malaysia: Faculty of Law, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2023
2023
Technological, Social and Legal Aspects of the Metaverse in the Light of the Literature Review
M Popiołek, B Cyrek, M Giermak, M Barańska
Zarządzanie Mediami 2022 (Numer 4), 281-297, 2022
2022
Etyka w reklamie a granice wypowiedzi (kontekst samoregulacji)
M Barańska, L Szot
WSPÓŁCZESNE PARADYGMATY KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ, 24, 2021
2021
Aporeticity of Privacy in New Media Environment
M Barańska, ME Hapek
Myth in Modern Media Management and Marketing, 1-21, 2019
2019
Determinanty kształtowania wizerunku społeczności lokalnej
M Barańska
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019
2019
Rola narzędzi stosowanych przez nadawcę lokalnego w kształtowaniu wizerunku i tożsamości społeczności lokalnej: wybrane zagadnienia
M Barańska
Warszawa: Wydawnictwo SGGW, 2019
2019
Management of Television Advertising Content Based on the Value of Health
M Barańska
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 79-106, 2019
2019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20