Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 14128 | 4847 |
h-indeks | 47 | 34 |
i10-indeks | 75 | 51 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko16 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Michelle R. NelsonProfessor of Advertising, Institute of Communications Research, Professor of Marketing, UniversityZweryfikowany adres z illinois.edu
- Debra ZahayProfessor of MarketingZweryfikowany adres z stedwards.edu
- Helge ThorbjørnsenProfessor at NHH - Norwegian School of EconomicsZweryfikowany adres z nhh.no
- Suzanne SwanProfessor of Psychology and Women's & Gender Studies, University of South CarolinaZweryfikowany adres z mailbox.sc.edu
- Patrick VargasProfessor of Advertising, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Michael LynnProfessor of Consumer Psychology, School of Hotel Administration, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
Obserwuj
Sharon Shavitt
University of Illinois at Urbana-Champaign, Walter H Stellner Professor of Marketing
Zweryfikowany adres z illinois.edu - Strona główna