Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 10954 | 3761 |
h-indeks | 38 | 29 |
i10-indeks | 50 | 40 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolZweryfikowany adres z hbs.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesZweryfikowany adres z unsw.edu.au
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeZweryfikowany adres z dartmouth.edu
- Hana ChoiUniversity of Rochester, Simon Business SchoolZweryfikowany adres z rochester.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Jason M.T. RoosAssociate Professor of Marketing, Rotterdam School of Management, Erasmus UniversityZweryfikowany adres z rsm.nl
- Jean-Pierre DubeUniversity of Chicago Booth School of BusinessZweryfikowany adres z chicagobooth.edu
- Rex DuProfessor of Marketing, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z mccombs.utexas.edu
- michael w krugerinformation resourcesZweryfikowany adres z dom.edu
- P. Richard HahnArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- William L. WilkieNathe Professor of Marketing, University of Notre DameZweryfikowany adres z nd.edu
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoZweryfikowany adres z ucsd.edu
Obserwuj
Carl Mela
T. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke University
Zweryfikowany adres z duke.edu - Strona główna