Obserwuj
Marta Jadwiga Pietrusińska
Marta Jadwiga Pietrusińska
Zweryfikowany adres z uw.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Reprezentacje uchodźców w polskiej literaturze dziecięcej–przykład dyskursu prouchodźczego
MJ Pietrusińska
Studia Migracyjne–Przegląd Polonijny 2020 (1 (175)), 47-66, 2020
172020
Konkultura. Wymiary uczestnictwa w kulturze młodych imigrantów z Ukrainy w Polsce
A Jawor, U Markowska-Manista, MJ Pietrusińska
13*2020
Inny-ja czy Obcy-potrzebujący. Wizerunki uchodźcy w prouchodźczych działaniach edukacyjnych
M Pietrusińska
Czas Kultury 3 ((198)), 126-132, 2018
112018
Participatory budget as a potential of citizenship education for the adults. Case of Warsaw, Poland
MJ Pietrusińska
Pedagogika Społeczna 3, 157 – 175, 2017
8*2017
Bariery w korzystaniu z oferty warszawskich instytucji kultury przez młodych imigrantów z Ukrainy: Diagnoza–przyczyny–rekomendacje
A Jawor, U Markowska-Manista, MJ Pietrusińska
Uniwersytet Warszawski, 2019
72019
“People From the Forest”: Discourse About Migrants in the Narratives of NGO Workers and Activists Involved in the Humanitarian Crisis at the Polish-Belarusian Border
MJ Pietrusińska
62022
Czy muzułmanin może być dobrym obywatelem? : postawy obywatelskie młodych muzułmanów z Polski, Turcji i Wielkiej Brytanii
MJ Pietrusińska
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2016
42016
Edukacja dorosłych jako element inkluzji migrantów–propozycja zmiany podejścia,„
MJ Pietrusińska
Edukacja 1, 42-53, 2019
32019
Agency of Migrant Youth in Hostile Sociopolitical Environments: Case Studies from Central Eastern Europe
Z Arendas, A Trąbka, V Messing, MJ Pietrusińska, D Winogrodzka
Social Sciences 12 (4), 210, 2023
22023
Concultural Practices of Young Ukrainians as a Challenge for the Intercultural Openness of Warsaw
U Markowska-Manista, MJ Pietrusińska
Studia Migracyjne–Przegląd Polonijny 2021 (3 (181)), 319-344, 2021
22021
Edukacja obywatelska dorosłych w Warszawie – w stronę lokalności i aktywności
M Pietrusińska, M Gromadzka
Rocznik Andragogiczny 25, 115-125, 2018
22018
wywiad online jako nowa rzeczywiStość badawcza w kontekście badań nad feminizacją pandemii
A Ostaszewska, M Pietrusińska
Studia Socjologiczne, 37-58-37-58, 2023
12023
Kobiety na uniwersytetach i pandemia Covid-19. Badania porównawcze na temat pracy kobiet
A Ostaszewska, MJ Pietrusińska, K Lignar-Paczocha, M Szafranek, ...
1*2022
‘It’s about mindset’. How do young migrants in Poland build their resilience?
D Winogrodzka, A Trąbka, MJ Pietrusińska
Journal of Ethnic and Migration Studies, 1-21, 2023
2023
Responsibilisation of young migrants for integration. Navigating between vulnerability and resilience.
A Trąbka, MJ Pietrusińska, D Winogrodzka
2023
Researching young migrants in vulnerable conditions. Methodological and ethical guidelines
MJ Pietrusińska, D Winogrodzka, A Trąbka
2023
Raport z badań. Kobiety na uniwersytetach i pandemia Covid-19. Badania porównawcze na temat pracy kobiet
M Szafranek, K Lignar-Paczocha, M Pietrusińska, A Ostaszewska
2022
Ukrainian forced migrants and the (in)equalities of the Polish educational system
MJ Pietrusińska, N Michał
CMR Spotlioght, 2022
2022
Social pedagogues as migrants’ companions in acculturation, integration and social inclusion1
M Pietrusińska
KULTURA–SPOŁECZEŃSTWO–EDUKACJA CULTURE–SOCIETY–EDUCATION, 263, 2020
2020
Social pedagogues as migrants’ companions in acculturation, integration and social inclusion
M Pietrusińska
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 263-274, 2020
2020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20