Obserwuj
Radosław Kossakowski
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Where are the hooligans? Dimensions of football fandom in Poland
R Kossakowski
International review for the sociology of sport 52 (6), 693-711, 2017
672017
Ultras: The passion and performance of contemporary football fandom
M Doidge, R Kossakowski, S Mintert
Ultras, 2020
652020
Ostatni bastion antykonsumeryzmu? Kibice industrialni w dobie komercjalizacji sportu
D Antonowicz, T Szlendak, R Kossakowski
Studia Socjologiczne, 2011
63*2011
Football, conservative values, and a feeling of oneness with the group: A study of Polish football fandom
R Kossakowski, T Besta
East European Politics and Societies 32 (4), 866-891, 2018
492018
Aborygeni i konsumenci: o kibicowskiej wspólnocie, komercjalizacji futbolu i stadionowym apartheidzie
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
Wydawnictwo IFiS PAN, 2015
44*2015
Polish ultras in the post-socialist transformation
R Kossakowski, T Szlendak, D Antonowicz
The Ultras, 22-37, 2020
392020
Politics, ideology and football fandom: The transformation of modern Poland
R Kossakowski, P Nosal, W Woźniak
Routledge, 2020
352020
Marginalised, patronised and instrumentalised: Polish female fans in the ultras’ narratives
D Antonowicz, H Jakubowska, R Kossakowski
International Review for the Sociology of Sport 55 (1), 60-76, 2020
322020
From communist fan clubs to professional hooligans: A history of Polish fandom as a social process
R Kossakowski
Sociology of Sport Journal 34 (3), 281-292, 2017
322017
The reproduction of hegemonic masculinity in football fandom: An analysis of the performance of Polish ultras
R Kossakowski, D Antonowicz, H Jakubowska
The Palgrave handbook of masculinity and sport, 517-536, 2020
302020
Flaming flares, football fanatics and political rebellion: Resistant youth cultures in late capitalism
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
Eastern European Youth Cultures in a Global Context, 131-144, 2016
262016
Female fans, gender relations and football fandom: Challenging the brotherhood culture
H Jakubowska, D Antonowicz, R Kossakowski
Routledge, 2020
252020
Piłkarz jako marka i peryferyjny kibic jako aborygen. O wybranych społecznych konsekwencjach komercjalizacji sportu
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
252012
Hooligans, ultras, activists: Polish football fandom in sociological perspective
R Kossakowski
Springer Nature, 2020
232020
Aborygeni i konsumenci
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
O kibicowskiej wspólnocie, komercjalizacji futbolu i stadionowym …, 2015
232015
Stadiony piątej generacji jako „maszyny do życia”
T Szlendak, D Antonowicz, R Kossakowski, M Sipińska-Małaszyńska
Prakseologia, 229-257, 2014
22*2014
Football supporters: Group identity, perception ofin-group and out-group members and pro-group action tendencies
T Besta, R Kossakowski
Revista de psicología del deporte 272 (2), 15-22, 2018
212018
Od chuliganów do aktywistów?: polscy kibice i zmiana społeczna
R Kossakowski
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, 2017
212017
A squad with no left wingers: The roots and structure of right-wing and nationalist attitudes among Polish football fans
W Woźniak, R Kossakowski, P Nosal
Problems of Post-Communism 67 (6), 511-524, 2020
192020
From the bottom to the Premiership: The significance of the supporters’ movement in the governance of football clubs in Poland
R Kossakowski
Football and Supporter Activism in Europe: Whose Game Is It?, 233-255, 2017
172017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20