Radosław Kossakowski
Title
Cited by
Cited by
Year
Ostatni bastion antykonsumeryzmu? Kibice industrialni w dobie komercjalizacji sportu
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
Studia Socjologiczne, 113-139, 2011
49*2011
Where are the hooligans? Dimensions of football fandom in Poland
R Kossakowski
International Review for the Sociology of Sport 52 (6), 693-711, 2017
382017
Aborygeni i konsumenci: o kibicowskiej wspólnocie, komercjalizacji futbolu i stadionowym apartheidzie
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
Wydawnictwo IFiS PAN, 2015
36*2015
Piłkarz jako marka i peryferyjny kibic jako aborygen. O wybranych społecznych konsekwencjach komercjalizacji sportu
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
232012
Polish ultras in the post-socialist transformation
R Kossakowski, T Szlendak, D Antonowicz
Sport in Society 21 (6), 854-869, 2018
192018
From communist fan clubs to professional hooligans: A history of Polish fandom as a social process
R Kossakowski
Sociology of Sport Journal 34 (3), 281-292, 2017
192017
Flaming flares, football fanatics and political rebellion: Resistant youth cultures in late capitalism
D Antonowicz, R Kossakowski, T Szlendak
Eastern European Youth Cultures in a Global Context, 131-144, 2016
192016
Football, conservative values, and a feeling of oneness with the group: A study of Polish football fandom
R Kossakowski, T Besta
East European Politics and Societies 32 (4), 866-891, 2018
162018
Stadiony piątej generacji jako „maszyny do życia”
T Szlendak, D Antonowicz, R Kossakowski, M Sipińska-Małaszyńska
Prakseologia, 229-257, 2014
16*2014
Marginalised, patronised and instrumentalised: Polish female fans in the ultras’ narratives
D Antonowicz, H Jakubowska, R Kossakowski
International Review for the Sociology of Sport 55 (1), 60-76, 2020
142020
Od chuliganów do aktywistów?: polscy kibice i zmiana społeczna
R Kossakowski
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, 2017
132017
From the bottom to the Premiership: The significance of the supporters’ movement in the governance of football clubs in Poland
R Kossakowski
Football and Supporter Activism in Europe, 233-255, 2017
102017
Proud to be tukker. A football club and the building of local identity: the case of FC Twente Enschede
R Kossakowski
Przegląd Socjologiczny 62 (3), 107-127, 2013
102013
Między dramaturgią a totalnością-call center w zwierciadle socjologii Ervinga Goffmana
R Kossakowski
Studia Socjologiczne 188 (1), 77-98, 2008
7*2008
Ultras: The passion and performance of contemporary football fandom
M Doidge, R Kossakowski, S Mintert
Ultras, 2020
62020
The reproduction of hegemonic masculinity in football fandom: an analysis of the performance of Polish ultras
R Kossakowski, D Antonowicz, H Jakubowska
The Palgrave Handbook of Masculinity and Sport, 517-536, 2020
62020
A squad with no left wingers: the roots and structure of right-wing and nationalist attitudes among Polish football fans
W Woźniak, R Kossakowski, P Nosal
Problems of Post-Communism, 1-14, 2019
62019
Performans na trybunach. O kulturowo-dramaturgicznym aspekcie kibicowania
R Kossakowski
Studia Humanistyczne AGH (od 2012) 13 (1), 9-27, 2014
62014
Duszący dym odpalonych rac. O wyzwaniach w etnografii subkultury kibiców piłkarskich.
R Kossakowski, D Antonowicz, T Szlendak
Przeglad Socjologii Jakosciowej 8 (3), 2012
6*2012
The pacts, the death of the Pope and boycotts: the modes of cooperation in Polish football fandom
R Kossakowski, Ł Bieszke
52017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20