Obserwuj
Marzena Buchnat
Marzena Buchnat
Adiunkt, Uniwersytet im. A.Mickiewicza Wydział Studiów Edukacyjnych
Zweryfikowany adres z amu.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Online education of students with mild intellectual disability and autism spectrum disorder during the COVID-19 pandemic
M Buchnat, A Wojciechowska
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 149-171, 2020
512020
Gender w podręcznikach Projekt badawczy. Raport TOM II
I Chmura-Rutkowska, M Buchnat, A Kobylińska, B Michalska, E Krystek, ...
Fundacja Feminoteka, 2016
442016
Kompetencje i oczekiwania nauczyciela do pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Komunikat z badań
M Buchnat
Studia Edukacyjne 31, 177-193, 2014
232014
Formy organizacji kształcenia dziecka z lekką niepełnosprawnością intelektualną a jego kompetencje społeczne
M Buchnat
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2015
162015
Rodzeństwo osób z niepełnosprawnością w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią wirusa COVID-19
M Buchnat, A Wojciechowska
Studia Edukacyjne, 33-46, 2020
132020
Przystosowanie szkolne dzieci sześcioletnich ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
M Buchnat
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Króla Stanisława Leszczyńskiego, 2013
122013
Gotowość szkolna dzieci sześcioletnich ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi uczniów pierwszej klasy szkoły podstawowej
M Buchnat
Studia edukacyjne 25, 115-136, 2013
82013
Kształcenie na odległość uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19 w opiniach nauczycieli i nauczycielek
M Buchnat, S Jaskulska, B Jankowiak
Rocznik Pedagogiczny 44, 107-122, 2021
72021
Percepcja klimatu szkoły przez uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w trzech formach kształcenia a agresja i przemoc szkolna
M Buchnat
72019
Opinie nauczycielek i nauczycieli wobec edukacji zdalnej dzieci ze spektrum autyzmu w czasie pandemii COVID-19
M Buchnat, A Wojciechowska
Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej, 65-76, 2021
52021
Oczekiwania rodziców wobec edukacji seksualnej dzieci i młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną
M Buchnat, K Waszyńska
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 2016
52016
Wspieranie rozwoju mowy i komunikacji dzieci z zespołem Cri du Chat
RM Buchnat M., Wojciechowska A.
Forum Logopedyczne, 112-121, 2014
4*2014
Wizje przyszłego życia dzieci przewlekle chorych na cukrzycę
M Buchnat
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2008
42008
Psychological and pedagogical help as well as educational and vocational counseling in schools as necessary elements of universal prophylaxis. Research examples and …
B Kanclerz, L Myszka-Strychalska, M Buchnat, I Chmura-Rutkowska, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
32022
Problemy uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną w edukacji zdalnej podczas pandemii wirusa COVID-19
M Buchnat, A Wojciechowska
Niepełnosprawność, 83-99, 2021
32021
Knowledge about the joy in children with mild intellectual disability
A Jasielska, M Buchnat
Polish Psychological Bulletin, 2017
32017
Nieznane? Poznane. Zaburzenia rozwojowe u dzieci z rzadkimi zespołami genetycznymi i wadami wrodzonymi
MA Buchnat, K Pawelczak
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2013
32013
Kto jest najgorzej traktowany w szkole? Dyskryminacja i przemoc rówieśnicza w polskich szkołach. Poznańskie badania oświatowe 2021
I Chmura-Rutkowska, MA Buchnat, I Cytlak, S Jaskulska, B Kanclerz, ...
Resocjalizacja Polska, 2022
22022
Edukacja seksualna osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną w systemie szkolnym
M Buchnat, K Waszyńska
Journal of Sexual and Mental Health 12 (2), 2014
22014
Metoda projektów płaszczyzną inkluzji dla dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną
M Buchnat
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 31-44, 2013
22013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20