Online education of students with mild intellectual disability and autism spectrum disorder during the COVID-19 pandemic M Buchnat, A Wojciechowska Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 149-171, 2020 | 51 | 2020 |
Gender w podręcznikach Projekt badawczy. Raport TOM II I Chmura-Rutkowska, M Buchnat, A Kobylińska, B Michalska, E Krystek, ... Fundacja Feminoteka, 2016 | 44 | 2016 |
Kompetencje i oczekiwania nauczyciela do pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Komunikat z badań M Buchnat Studia Edukacyjne 31, 177-193, 2014 | 23 | 2014 |
Formy organizacji kształcenia dziecka z lekką niepełnosprawnością intelektualną a jego kompetencje społeczne M Buchnat Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2015 | 16 | 2015 |
Rodzeństwo osób z niepełnosprawnością w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią wirusa COVID-19 M Buchnat, A Wojciechowska Studia Edukacyjne, 33-46, 2020 | 13 | 2020 |
Przystosowanie szkolne dzieci sześcioletnich ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi M Buchnat Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Króla Stanisława Leszczyńskiego, 2013 | 12 | 2013 |
Gotowość szkolna dzieci sześcioletnich ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi uczniów pierwszej klasy szkoły podstawowej M Buchnat Studia edukacyjne 25, 115-136, 2013 | 8 | 2013 |
Kształcenie na odległość uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19 w opiniach nauczycieli i nauczycielek M Buchnat, S Jaskulska, B Jankowiak Rocznik Pedagogiczny 44, 107-122, 2021 | 7 | 2021 |
Percepcja klimatu szkoły przez uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w trzech formach kształcenia a agresja i przemoc szkolna M Buchnat | 7 | 2019 |
Opinie nauczycielek i nauczycieli wobec edukacji zdalnej dzieci ze spektrum autyzmu w czasie pandemii COVID-19 M Buchnat, A Wojciechowska Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej, 65-76, 2021 | 5 | 2021 |
Oczekiwania rodziców wobec edukacji seksualnej dzieci i młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną M Buchnat, K Waszyńska Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 2016 | 5 | 2016 |
Wspieranie rozwoju mowy i komunikacji dzieci z zespołem Cri du Chat RM Buchnat M., Wojciechowska A. Forum Logopedyczne, 112-121, 2014 | 4* | 2014 |
Wizje przyszłego życia dzieci przewlekle chorych na cukrzycę M Buchnat Wydawnictwo Naukowe UAM, 2008 | 4 | 2008 |
Psychological and pedagogical help as well as educational and vocational counseling in schools as necessary elements of universal prophylaxis. Research examples and … B Kanclerz, L Myszka-Strychalska, M Buchnat, I Chmura-Rutkowska, ... Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022 | 3 | 2022 |
Problemy uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną w edukacji zdalnej podczas pandemii wirusa COVID-19 M Buchnat, A Wojciechowska Niepełnosprawność, 83-99, 2021 | 3 | 2021 |
Knowledge about the joy in children with mild intellectual disability A Jasielska, M Buchnat Polish Psychological Bulletin, 2017 | 3 | 2017 |
Nieznane? Poznane. Zaburzenia rozwojowe u dzieci z rzadkimi zespołami genetycznymi i wadami wrodzonymi MA Buchnat, K Pawelczak Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2013 | 3 | 2013 |
Kto jest najgorzej traktowany w szkole? Dyskryminacja i przemoc rówieśnicza w polskich szkołach. Poznańskie badania oświatowe 2021 I Chmura-Rutkowska, MA Buchnat, I Cytlak, S Jaskulska, B Kanclerz, ... Resocjalizacja Polska, 2022 | 2 | 2022 |
Edukacja seksualna osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną w systemie szkolnym M Buchnat, K Waszyńska Journal of Sexual and Mental Health 12 (2), 2014 | 2 | 2014 |
Metoda projektów płaszczyzną inkluzji dla dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną M Buchnat Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 31-44, 2013 | 2 | 2013 |