Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 403 | 388 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 14 | 13 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko6 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Chen HuajunCollege of Computer Science, Zhejiang UniversityZweryfikowany adres z zju.edu.cn
- Ningyu Zhang (张宁豫)Associate Professor, Zhejiang UniversityZweryfikowany adres z zju.edu.cn
- Shumin DengNational University of SingaporeZweryfikowany adres z nus.edu.sg
- Xiao LiuAssociate Professor of Marketing, Stern School of Business, New York UniversityZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Mosha ChenAlibabaZweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Wen ZhangZhejiang UniversityZweryfikowany adres z zju.edu.cn
- Jeff Z. PanUniversity of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk
- Moshe KamNew Jersey Institute of TechnologyZweryfikowany adres z njit.edu
- Xueying LiAlibaba GroupZweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Zijun (June) ShiAssistant Professor of Marketing, The Hong Kong University of Science and TechnologyZweryfikowany adres z ust.hk
- Chenshuo Suncsun@stern.nyu.eduZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Leonid HrebienDrexel UniversityZweryfikowany adres z drexel.edu
- Fanglin ChenAssistant Professor of Marketing, University of MiamiZweryfikowany adres z bus.miami.edu
- LI BAITemple University, Philadelphia, PAZweryfikowany adres z temple.edu
- Yanjun QiFaculty @UVa CS / PhD @CMU / DATA Scholar@ NIH/ Principal Applied Scientist @ AWSZweryfikowany adres z virginia.edu
Obserwuj
Feiyu Xiong
Institute for Advanced Algorithms Research, Shanghai
Zweryfikowany adres z iaar.ac.cn